Datum:

01.10.2020. 21:17

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Kažu da je zbog ovog modela “BMW” jedini konkurent pooznat po ovoj vrsti motosikala završio “na aparatima”. Jer, bavarski gigant “BMW” je modelom “R18” postavio neke nove standarde u ovoj kategoriji.

Kompanija “BMW motorad Srbija” predstavila je i na našim drumovima, dugoočekivani model koji “BMW” motocikle na pravi način uvodi u segment kruzera. Model “BMW R18” je u potpunosti u skladu sa tradicijom čuvenih bavarskih motocikala – i tehnički i po pitanju stilskog dizajna.

Međutim, iako se dizajnom i izgledom ovaj model nastavlja na legendarni “BMW R5”, model koji se nalazio u proizvodnji pre više od 80 godina i potpuno preusmerava fokus na osnovne motociklističke elemente: jednostavnost i bokser motor kao epicentar uživanja u vožnji, i sve u kombinaciji sa “dobrim vibracijama”, on ipak poseduje sve najmodernije tehnologije iz radionica ovog giganta.

– Proletos je predstavljena serijska verzija, ali nažalost, zbog cele situacije, samo preko interneta, a sada konačno možemo uživo da vidimo, da čujemo, a uskoro i da probamo ovaj fantastični motocikl – rekao je Lazar Radanov Radičev, “prajs i produkt” menadžer kompanije Delta motors, generalnog uvozinka i distributera “BMW motorad programa”.

Težak je 345 kg, dugačak skoro 2,5 metra i ima međuosovinsko rastojanje od 173 cm. Zapremina motora je 1.802 ccm, po čemu je i dobio naziv “R18″, a maksimalnu snagu od 91 KS isporučuje pri 4.750 obrtaja u minutu. Važno je istaći njegov ogroman obrtni moment od 158 Nm na 3.000 obrtaja, pri čemu je u rasponu od dve do četiri hiljade obrtaja, sve vreme na raspolaganju obrtni moment od preko 150 Nm.

Centar pažnje je “Big bokser” agregat, sa najvećim kapacitetom dvocilindričnog bokser agregata ikada korišćenog u serijskoj proizvodnji. Poseduje kvačilo i menjač sa šest brzina, a finalni prenos je preko kardana.

Poseduje detalje legendarnih bokser motora iz 1936. godine kao što su dvostruki cevasti ram, karakterističan oblik rezervoara i vidljivo kardansko vratilo. Nasledio je i tradicionalno vazdušno hlađenje. Auspuh je urađen po ugledu na koncept “R7″ iz tridesetih godina.

Iako minimalističkog izgleda opremljen je najsavremenijom opremom i sistemima. U standardu poseduje ASC sistem stabilnosti, “Hil start kontrol” sistem za polazak na uzbrdici, kao i MSR sistem koji kontroliše kočenje motorom. Kočioni sistem se sastoji od dvostrukih diskova napred i jednostrukih pozadi, oba sa četvoroklipnim kočionim čeljustima.

(Foto: BMW)

Izvor: Novosti

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)