Datum:

18.08.2012. 23:49

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 5554 pregleda

“Wall Street Journal” piše da je BMW najverovatnije “naduvao” podatke o prodaji svojih automobila u SAD-u kako bi prestigao rivala iz Štutgarta i domogao se titule najprodavanijeg luksuznog automobila.

Bavarci poslednjih sedam meseci pokušavaju sustići Mercedes, no čak i s kontroverznim rezultatima iz jula još uvek kaskaju za trokrakom zvezdom za čitavih 111 automobila.
BMW se odlučio za neobične prečice kako bi dostigao mrskog konkurenta pa je navodno poslednji dan jula dilerima ponudio do 7.000 dolara popusta na određene modele ukoliko isti dan budu prodati.

Bavarci su tako u julu prodali 1.986 automobila više od Mercedesa, odnosno ukupno 21.297 automobila.

Mercedes je do sad s one strane Velike bare isporučio 147.801 automobil, pritom ne računajući komercijalna vozila poput Sprintera.

Izvor: Tportal
0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)