Datum:

21.02.2017. 16:30

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Za modelsku 2018. Jaguar je najavio širok spektar unapređenja za svoj performanse SUV F-PACE i sportske limuzine XE i XF. Debituju najnoviji Ingenium motori i nove opcije vezane za udobnost i bezbednost za sva tri modela omogućavajući im više izbora i personalizacije nego ikada ranije.

Potpuno novi motori

Unapređenja proširuju paletu sva tri modela sa parom potpuno novih četvorocilindričnih Ingenium benzinaca predstavljenih zajedno sa pojačanim dizelom od 240KS. Dodatno F-PACE dobija novi ultra ekonomični E-Performance dizel koji obećava emisiju CO2 od samo 126g/km.

Novi benzinski Ingenium četvorocilindraši od 2.0L sa 200KS (dostupan u XE i XF) i 250KS koriste najnoviju Jaguar Land Rover potpuno aluminijumsku konstrukciju da bi obezbedili izuzetnu toplotnu efikasnost, smanjeno trenje i masu, bolju ekonomičnost i unapređene performanse. Modeli sa motorima od 200KS nose oznaku 20t, dok modeli sa motorom od 250KS nose oznaku 25t.

Dizel paleta je proširena uvođenjem 2.0L Ingenium četvorocilindraša sa 240KS. Visoki obrtni momenat od 500Nm obezbeđuje tradicionalne Jaguar performanse bez povećanja troškova korišćenja.

Pojačani motor ima unapređene klipove, kolenasto vratilo i sistem ubrizgavanja, i predstavlja prvi Jaguar Land Rover četvorocilindraš sa dve turbne. Njihova redna konfiguracija povećava snagu na visokim i poboljšava odziv motora na niskim obrtajima. Jaguar F-PACE, XE i XF opremljeni ovim motorom nose oznaku 25d.

Nick Rogers, Izvršni direktor JLR-a kaže: Posvećeni smo proširenju Ingenium familije motora koji se proizvode u našem višestruko nagrađivanom centru za proizvodnju motora u Wolverhampton-u vrednom 1.000.000.000£ i spremni smo da zadovoljimo sve sadašnje i buduće potrebe potrošača.

Najnovija tehnologija benzinskih motora

Jaguar Land Rover familija Ingenium motora poseduje tehnologije zahvaljujući kojima pruža izuzetne performanse, efikasnost i uglađenost, dok ispunjava najstrože propise vezane za emisiju izduvnih gasova. Svi Ingenium motori imaju rekordno nisko trenje zbog optimalne efikasnosti i uglađenosti, dok benzinski motori koriste twin scroll turbo da bi imali bolji odziv motora, veću snagu i bolju ekonomičnost.

Tehnologija kontinualno varijabilnog otvaranja ventila poboljšava disanje oba motora. Motori sa 200KS i 250KS imaju elektrohidrauličnu kontrolu otvaranja ventila koja im omogućava nenadmašivu fleksibilnost. Ova patentirana tehnologija omogućava potpuno varijabilnu kontrolu otvaranja ventila za unapređenu efikasnost, snagu i obrtni moment u čitavom opsegu broja obrtaja motora.

Pored toga čisto sagorevanje obezbeđeno je novim sistemom direktnog ubrizgavanja sa radnim pritiskom od 200bar. Injektori su postavljeni centralno sa optimalnim oblikom ubrizganog spreja goriva zbog unapređenja efikasnosti i smanjenja emisije izduvnih gasova.

Prvi put u nekom Jaguaru, izduvna grana je integrisana u odlivak glave motora. Rashladna tečnost koja cirkuliše oko izduvnih vodova u glavi, značajno smanjuje vreme potrebno za zagrevanje kada je motor najmanje ekonomičan, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisija izduvnih gasova.

Podesiva dinamika vožnje

U modelskoj 2018. godini XE i XF pružaju kupcima veću mogućnost personalizacije vozačkog iskustva zahvaljujući Podesivoj Dinamici vožnje koja se nudi kao zasebna opcija. Sistem omogućava vozaču da po svom ličnom ukusu podesi na Normal ili Dynamic podešavanja za motor, menjač i upravljač. Izabrana kombinacija podešavanja aktivira se izborom Dynamic moda na prekidaču označenom kariranom zastavicom na centralnoj konzoli.

Adaptivna Dinamika, koja omogućava vozaču da podesi i oslanjanje uz već navedena podešavanja motora, menjača i upravljača, nudi se kao i ranije i predstavlja vrhunac personalizacije dinamike vožnje.

Veći komfor i udobnost

Veća mogućnost izbora je zaštitni znak unapređenja za 2018. modelsku godinu za sva tri modela, pored unapređenog komfora i udobnosti. Podesiva prednja sedišta u F-PACE-u i XF-u su unapređena naslonima za glavu sa zakrilcima. Novi dizajn omogućava električno podešavanje visine naslona, dok se podesiva zakrilca pomeraju ručno.

Dual View tehnologija je uvedena u sva tri modela, i omogućava vozaču i suvozaču da vide različite sadržaje istovremeno na centralnom displeju od 10 inča osetljivom na dodir. Pametna InControl tehnologija je na raspolaganju kada se poruči TouchPro, i omogućava vozaču da prati instrukcije vezano za satelitsku navigaciju dok suvozač koristi isti displej da gleda sadržaje sa USB-a ili TV-a.

Revidirana paleta boja za sva tri modela donosi imena boja u skladu sa onima koje se nude u čitavoj Jaguar Land Rover porodici, pojednostavljujući proces poručivanja.

Jaguar sa ponosom predstavlja dve nove bezbedonosne tehnologije u svojim vozilima F-PACE, XE i XF.

Detekcija saobraćaja ispred vozila, deo je sistema kamera 360°, dizajnirana je tako da pomogne u uslovima slabe vidljivosti. Korišćenjem diskretne kamere u prednjoj masci, sistem detektuje predmete koji prelaze putanju vozila  i obezbeđuje vizuelno upozorenje na centralnom displeju kada se detektuje potencijalna opasnost.

Navođenje vozila pri kretanju unapred, takođe je deo sistema kamera 360° i pomaže vozaču da postavi vozilo prilikom manevara koji se izvode malom brzinom. Radeći u sprezi sa senzorima za parkiranje, sistem obezbeđuje vizuelnu predstavu površine koju će vozilo da pregazi, kao i putanje točkova u zavisnosti od ugla volana. Vozač može da vidi razdaljinu od prepreka na centralnom displeju, omogućavajući parkiranje bez stresa na najmanjem mogućem prostoru.

Na XE i XF modelima Asistencija mrtvog ugla (BSA) unapređuje Jaguar Land Roverov postojeći sistem Monitoringa mrtvog ugla koristeći sistem za upozorenje moguće kolizije zajedno sa električnim servo upravljačem. Ako sistem detektuje vozilo koje se približava u mrtvom uglu prilikom promene trake, primeniće blagu korekciju volana da bi održao vozilo u svojoj traci.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)