Datum:

02.05.2018. 22:34

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Najnovije performantno vozilo koje je konstruisala kompanija Jaguar, XE SV Project 8, još uvek je u fazi razvoja, iako je postavilo novi rekord na stazi Nirburgring i iako njegova proizvodnja treba da počne u junu.

Naime, britanski proizvođač automobila, iako još uvek radi na modelu Project 8, uveliko planira i novi Project 9.

Džon Edvards, šef Odeljenja za specijalna vozila kompanije Jaguar, potvrdio je ovu informaciju u intervjuu za magazin Top Gear. On je izjavio: „Project 9 će biti konstruisan. Još uvek nije doneta konačna odluka o kakvom će se vozilu zapravo raditi. Ne mora da bude reč o performantnom modelu. Donosimo odluke u hodu“.

To je potpuno drugačiji pravac u odnosu na ranije, kada je kompanija konstruisala automobile sa oznakom Project. Naime, F-Type Project 7 je predstavljen na leto 2014. godine i bio je najbrži i najsnažniji automobil u istoriji britanske kompanije. Njegovo srce činio je petolitarski V8 sa kompresorom koji je razvijao 567 konjskih snaga i 680 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući aerodinamici i maloj težini, Project 7 je bio prava zver na putevima.

Model XE SV Project 8 je dosta sličan, bar po performansama, svom prethodniku. Naime, kompanija je iskoristila model XE sa petoro vrata i dala mu snagu super automobila. Još jednom je Odeljenje za specijalna vozila ispod hauve svog modela montiralo petolitarski V8 agregat sa kompresorom, ali je ovog puta on proizvodio 591 konjsku snagu.

Oba modela, i Project 7 i Project 8 su mašine sa visokim performansama, ali su se razlikovali jedan od drugog. Jedno vozilo je bio kupe inspirisan vozilima kompanije Jaguar koja su pobeđivala na trci 24 sata Le Mana, a Project 8 je, sa druge strane, klasična limuzina sa ogromnom snagom. Prema tome, biće zanimljivo videti šta nas sledeće čeka iz Jaguara, odnosno, kakav će automobil biti Project 9.

Čak iako ne bude performantno vozilo, sigurno je da će se proizvoditi samo u ograničenom broju. Naime, Project 7 je konstruisan u 250, dok je Project 8 konstruisan u 300 primeraka.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)