Datum:

06.02.2014. 13:21

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6156 pregleda

Jaguarova Super Bowl reklama prilično je izneverila neke od fanova, a to ovog proizvođača nije sprečilo da “prozove” Maserati koji je takođe istom prilikom objavio reklamu.

Na svom Twitter nalogu, Jaguar USA napisao je: “Da li ste znali da Ghibli znači topao vazduh? Čini se prikladnim.” Iako “ghibli” zaista predstavlja topli, pustinjski vetar iz Severne Afrike, čime je Jaguar u pravu, Maserati nije otkrio poreklo inspiracije za ovaj naziv.

U svakom slučaju, Maserati nije prva meta Jaguara, koji je prethodno zadirkivao Mercedesovu “Magic Body Control” reklamu. Nemački proizvođač odgovorio je elegantno, prikladnom slikom koja je slala poruku da “refleksi poput mačjih nisu dovoljno brzi”.

image

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)