Datum:

07.01.2013. 23:52

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4213 pregleda

Značka “M” oduvek je imala poseban značaj u BMW-ovoj nomenklaturi, međutim danas se njome kiti više modela u gami bavarskog proizvođača nego ikad pre.

To neminovno dovodi do paradoksalnih situacija u kojima se, bar na prvi pogled, dva automobila iz pogona M GmbH gotovo ni po čemu bitnom ne razlikuju.

Uzmimo za primer BMW M5 i M6. Oba se grade na istoj platformi, koriste isti motor s istim menjačem, pogonom i elektronikom. Tu je 560 KS snažni biturbopunjeni V8 koji obrtni moment stražnjim točkovima isporučuje putem sedmerobrzinskog automatika s dvostrukim kvačilom i diferencijala s ograničenim proklizavanjem.

Oba automobila su otprilike istih dimenzija, a premda M5 ima par vrata više, od M6 je teži za tek 50-ak kilograma.

Kad se podvuče crta, u pitanju su blizanci. Dvojajčani, ali svejedno blizanci, od kojih jedan (M6) košta primetno više.

Novinara Jethra Bovingtona iz “Car and Driver”-a zanimalo je ima li ovaj poslednji smisla u poređenju s razvikanim M5.

Video prilog koji donosimo u iznad temeljito je odrađen, no na mahove se čini kao poređenje krušaka i jabuka, pa nam se nekako čini da je ipak trebalo pričekati da se M6 Grand Coupe nađe u prodaji.

Pogledajte.

Izvor: Tportal

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)