Datum:

06.11.2015. 16:50

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3201 pregleda

Kod Honde je to Acura, Nissan ima Infiniti, a Toyota Lexus. Naravno, pričamo u luksuznim divizijama u okrilju velikih proizvođača automobila, koje prilično autonomno žive svoj život na tržištu, pritom obilato koristeći benefite svoje moćne porodice.

Hyundai je takođe odlučio da liniju modela Genesis osamostali kao kompletno razvijenu luksuznu marku automobila, koja će obuhvatati više globalno dostupnih modela.

Proteklih par godina nagađalo se o planovima južnokorejskog giganta o uvođenju luksuznog podbrenda i sada je Hyundai izašao sa zvaničnim informacijama o svojoj novoj gami Genesis modela koji će svetu ponuditi, kako navode u saopštenju ovog proizvođača, „humanocentrični luksuz“. Dakle, Hyundai želi da u svakom pogledu udovolji ljudskim potrebama, kroz četiri elementa strategije: inovativnost orijentisanu ka ljudskim potrebama, prefinjene i uravnotežene performanse, sportsku eleganciju i eksploataciju bez problema sa vozilom.

Kako bi novu automobilsku marku izdigli i distancirali od matičnog brenda, pripremljen je upadljivo drugačiji vizuelni identitet, amblem marke Genesis, način označavanja modela, ali i zasebna postprodajna podrška kupcima.

Ime Genesis, koje i ima značenje novog početka, svoj samostalni život započeće sa novom verzijom modela Equus, koji treba da se pojavi u decembru, i koji će se zvati G90. I preostali deo game vozila držaće se ovog sistema označavanja, koji je na kraju krajeva prestao da koristi Infinity, pa će se tako trovolumenska limuzina marke Genesis zvati G80, dok će novi model srednje veličine nositi oznaku G70. Ponudu marke Genesis zaokružiće luksuzni SUV i sportski kupe, a svih šest modela pojaviće se do 2020. godine. Očekuje se, međutim, da limuzina srednje veličine sa pogonom na zadnjoj osovini debituje u drugoj polovini 2017.

Dizajnersko odeljenje marke Genesis vodiće, počev od sredine naredne godine, niko drugi do Luk Donkervolke, poznat po svom radu za zvučna imena kao što su Audi, Bentley i Lamborghini.

Novu marku južnokorejskog giganta na tržištu spremno očekuje moćna, ugledna i dobro etablirana konkurencija: osim, naravno, sveprisutnih Audija, BMW-a i Mercedes-Benza, tu su i Alfa Romeo, Maserati, Jaguar, Infiniti, Cadillac, između ostalih. Ali porodica Hyundai se i do sada uvek odlično nosila sa svojom dosadašnjom konkurencijom.

Hyundai je tokom prethodne decenije izrastao u tehnološkog kolosa, koji može i na određeni način je i pozvan da uzme učešća u luksuznom segmentu. Mi možemo samo da im poželimo da im vozila budu kreativnija od imena koja su im izabrali.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)