Datum:

29.04.2013. 13:28

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara 4166 pregleda

“Wall Street Journal” prenosi reči izvršnog direktora Honde Takanobu Ita koji veruje da kineski kupci automobila nisu uopšte zainteresovani za kupovinu i vožnju hibridnih automobila – to jest, makar ne još uvek. Na njih ne utiču previše upozorenja o emisiji štetnih gasova, a ni cene ih sasvim sigurno ne privlače. Ono što oni zaista žele, smatra Ito, jesu priuštivi automobili koji su im zaista potrebni.

Kada je reč o Hondinoj prodaji, brojevi se slažu sa njegovim zapažanjima: Honda je prošle godine u Kini prodala ukupno 598.577 vozila, a samo 542 od njih bili su hibridi, što nije čak ni desetina jednog procenta. Kada je reč o konkurenciji, situacija je nešto drugačija – prošle godine u istoj zemlji Toyota je prodala 840.500 automobila, a ukupno 2% od te brojke (17.300 jedinica) bili su hibridi, što je vrlo blizu procentu prodatih hibrida na američkom tržištu koji iznosi 3%.

Honda u ponudi na kineskom tržištu ima Insight, Fit Hybrid i CR-Z, a u planu ima i pravljenje komponenti za svoj “Integrated Motor Assist” hibridni sistem od naredne godine. Ono čemu ovaj proizvođač teži jeste smanjenje troškova proizvodnje hibrida za domaće tržište. Tačnije, IMA sistem bio je deo plana koji je Honda skovala kako bi popularizovala hibride u Kini. Druge inicijative uključuju uvođenje novog hibridnog sistema za velika i vozila srednje veličine, kao i za plug-in hibride.

U prilog ovakvom stanju ide i činjenica da je Honda na konferenciji za novinare Salona automobila u Šangaju predstavila četiri nova vozila (uključujući i Concept M minivan koji vidimo na donjim slikama), među kojima nije bilo nijednog hibrida.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)