Datum:

02.10.2014. 22:27

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6998 pregleda

Honda je za Sajam u Parizu, koji je danas otvoren za medije, pripremila niz sjajnih noviteta:

Honda HR-V

Honda otkriva prototip novog Urban SUV modela za Evropu

  • Evropski HR-V prototip predstavljen na Mondial de l’Automobile
  • Dizajn nalik kupeu u kombinaciji sa svetranošću i stabilnošću  SUV-a
  • 1.5 – litarski i- VTEC benzinski i 1.6 – litarski i-DTEC dizel motori 
  • Novi HR-V ima centralno lociran rezervoar čime se povećava prostranost kabine
  • Uz svestrana Honda “Magična sedišta”najbolje iskorišćen enterijer u svojoj klasi

Honda je pokazala svoj novi urbani SUV za Evropu, koji je imao svoju svetsku premijeru na 2014 Mondial de l’Automobile u Parizu. HR-V je Hondin novi način za prodor u segment Evropskih malih SUV modela koji se jako brzo razvija.

Jedinstveni dizajn eksterijera novog HR-V prototipa podseća na kupe, sa oštrim, dinamičnim linijama koje povezuju uglađeni gornji deo karoserije sa stabilnim nižim delom. Ova elegantna linija koja podseća na kupe je ostvarena bez ugrožavanja praktičnosti enterijera automobila.

Prednji pogon HR-V-a se može napajati bilo laganim 1,6 – litarskim i-DTEC dizel bilo 1.5 – litarskim i-VTEC benzinom i oba pripadaju Hondinoj seriji Earth Dreams Technology. Oba motora su uparena sa šestostepenim manuelnim menjačem, kao standardom, dok se 1.5 – litarski i- VTEC motor može opremiti polu – automatskim CVT menjačem.

HR-V poseduje centralno lociran rezervoar što mu omogućuje da ima jednu od najprostranijih i najprilagodljivijih kabina u svom sektoru.Hondina “Magičnih sedišta”  omogućavaju širok spektar konfiguracija sedenja, sa mogućnošću da sklapanjem zadnjih sedišta dobijete potpuno ravanu površinu koja može da posluži kao dodatni tovarni prostor.   

Hondin novi evropski HR-V  izlazi na evropsko tržište tokom leta 2015.

Honda Jazz

Honda izlaže prototip novog Jazz modela za Evropu

  • Predstavljen je prototip novog evropskog Jazz-a
  • Novi elegantan i moderan dizajn eksterijera
  • Duže međuosovinsko rastojanje i centralno lociran rezervoar maksimalno povećava prostranost kabine
  • Svestrana Honda “Magična sedišta”
  • Prefinjena i udobna vožnja
  • Novi 1.3-litarski i-VTEC Earth Dreams Technology agregat

Honda je predstavila prototip svog novog evropskog Jazz modela na Mondial de l’Automobile.

Ovaj prototip uvodi potpuno novu karoseriju popularnog modela, sa elegantnim i modernim dizajnom koji nagoveštava značajni napredak ovog najnovijeg modela. Spoljne dimenzije su promenjene, ukupna dužina je povećana za 15 mm, dok je međuosovinsko rastojanje duže za 30 mm, što kabinu čini još prostranijom.

Potpuno novi Jazz enterijer je još svestraniji zahvaljujući Honda “Magičnim sedištima” koja nude različite konfiguracije sedenja. Zadnja sedišta se sklapaju dalje unazad čime se dobija potpuna ravna površina, pružajući odlične mogućnosti za skladištenje.

S’obzirom da njegova prodaja počinje u leto 2015, novi evropski Jazz nudi ekonomičniju potrošnju goriva i bolje performanse zahvaljujući svom New Earth Dreams Technology agregatu. Novi 1.3-litarski i-VTEC benzinski agregat je uparen sa manuelnim šestostepenim (umjesto prethodnim petostepenim) ili polu-automatskim CVT menjačem.

Kao deo Hondinog asortimana “malih serija”, potpuno novi Jazz biće proizveden u Japanu, na globalnoj kompaktnoj platformi kompanije, korišćenjem centralne dispozicije rezervoara koji se takođe nalazi u Civic i HR-V-u, a koji je takođe premijerno prikazan u Parizu. Ovakav raspored uštede prostora pruža istinske prednosti za kupca u pogledu raznovrsnosti, praktičnosti enterijera i rešenja za skladištenje.  

Honda Civic linija modela

Novi dizajn, nova tehnologija i novi sportski redizajnirani Civic Range

  • Novi sportski stajling eksterijera i enterijera nadograđuje Hondu Civic i Civic Tourer
  • Predstavljanje novog Civic Sport modela sa očiglednim sličnostima sa budućim TypeR modelom
  • Predstavljen je novi način zabave u vozilu spajanjem sa novim sistemom tehnologije
  • Novi automatski kočioni sistem niske brzine primenjuje kao standard za sve modele
  • Prostor prtljažnika od 477 (Civic) i 624 (Tourer) litra su vodeći u svojoj klasi

Na Salonu automobila u Parizu Honda je potvrdila detalje unapređenja 2015 Civic linije modela kao i lansiranje redizajniranog Civic Sport-a.

Civic kao i Civic Tourer imaju koristi od novog prednjeg spoljašnjeg dizajna, pružajući novi sportski izgled modela sa novim prednjim svetlima koja imaju integrisana dnevna svetla kao i novi elegantni prednji branik.Civic limuzina takođe poseduje novi zadnji branik, bočne pragove, zadnji crni spojler, i LED zadnja kombinovana svetla.

U skladu sa ovim vrhunskim poboljšanjima spolja, modeli 2015 takođe imaju značajna unapređenja enterijera: nove tkanine na sedištima i štepove na naslonu za glavu, hromirane ručice na vratima  i kontrolnim panel finiširan metalik crnom.

Ova estetska unapređenja kombinuju se lepo sa enterijerom koji je vodeći u svojoj klasi. Civic–ov 477-litarski i Civic Tourer-ov 624 litarski kapacitet prtljažnika i dalje je najveći u svojim segmentima.

Po prvi put, Honda će u Civic liniji modela predstaviti Honda Connect multimedijalni sistem. Honda Connect nudi praktičnost i povezivanje, dok ste na putu, sa ključnim funkcijama uključujući; AM/FM, DAB i Internet radio, Bluetooth, Internet pretraživanje, satelitsku navigaciju i zadnju parking kameru.

Sistem koristi Android 4.0.4 i ima dobro poznate funkcije smart telefona na displeju od sedam inča: pritisnite, prevucite i ukucajte.

Novi model Civic Sport

Evropska Civic linija modela  je proširena uvođenjem novog naslednika, novog Civic Sport-a. Na osnovu Civic limuzine, i potpomognut 1,6 litarskim i-DTEC, 120 KS dizel motorom, ili 1,8 – litarskim i- VTEC, 142 KS benzinskim motorom, ima bojom označen zadnji spojler i 17 – inčne aluminijumske felne jedinstvene za repliku Sport-a. Pored toga, Civic Sport podseća na upečatljiv dizajn narednog Type R modela sa novim prednjim branikom u boji vozila, koga karakteriše niska rešetka i crnu obloga krova za kabinu.

Svi modeli u asortimanu 2015 Civic imaće velike koristi od dodavanja Hondinog sistema City Brake Active (CTBA – sistem kočnica koji se aktivira tokom gradske vožnje) kao standardnog. Specijalno dizajniran da pomogne u izbegavanju ili ublaživanju nesreća pri manjim brzinama, sistem koristi radarsku tehnologiju skeniranja puta, automatski aktivirajući  kočnice ukoliko detektuje neposrednu  opasnost od sudara. Sistem je projektovan da radi pri brzinama ispod 30 km / h.

Honda Civic Type R

Potpuno nova  Honda Civic Type R: Bez konkurencije u odnosu na karakteristike drugih vodećih modela

  • Nenadmašne performanse u poređenju sa svim prethodnim automobilima Type R, uključujući Civic, Integru, Accord i NSX
  • Uzbudljivo turbo 2,0 litarski i-VTEC motor proizvodi više od 280 KS, postavlja nove standarde, obrtne momente i odziv motora
  • Potpuno novi “+R” mod  za unapređenje vožnje
  • Performance  visokog broja obrtaja čije crveno područje na obrtomeru počinje na 7.000 o/min, zajedno sa šestobrzinskim manuelnim menjačem
  • Inovativni adaptivni sistem amortizacije u četiri tačke pruža vrhunsko rukovanje tokom vožnje za prave entuzijaste
  • Dodatni sistem “ Mini ose “ smanjuje obrtni moment  prilikom naglih ubrzanja
  • Upadljivo blistavi plavi model Tipe R Concept-a je prikazan na Hondinom štandu

Upoznajući svet automobila sa njim 2014. na Mondial de l’ Automobile, Honda je objavila nove uzbudljive detalje o svom dugo očekivanom Civic Type R.

Potpuno novi  proizvod – stiže u evropske salone tokom sledeće godine – biće najekstremniji Type R do sada, signalizirajući početak nove ere performansi za brend.

Snaga potiče od 2.0-litarskog i-VTEC motora iz Hondine serije Earth Dreams Technology. Razvija preko 280 KS uz nenadmašne performanse u odnosu na bilo koji prethodni automobil Type R. Obuhvata sve generacije Civic-a, plus legendarnu verziju performansi Integre, Accorda, pa čak NSX-a.

Uz poštovanje strogih propisa o emisiji izduvnih gasova Euro 6, ovo je agregat  Honde Type R kao nijedan drugi. Dok su njegovi prethodnici imali prirodno usisavanje, novi agregat koristi turbokompresor i jačanje krajnje smanjene snage. U kombinaciji sa visokim krajnjim performansama koje su sinonim za Hondinu VTEC tehnologiju – i entuzijasti vlasnici voljenog Type R –  imaće senzacionalno iskustvo vožnje.

Suehiro Hasshi, značajni vođa projekta za Civic Type R u Hondi R&D, je prokomentarisao : “Honda je imala četiri modela Type R – Civic, Integra, Accord i NSX. Agregat u novom Honda Civic Type R je bez premca u odnosu na svih njih u smislu sirove snage, obrtnog momenta i odziva motora.”

Hasshi-San je naglasio da će privlačnost automobila biti daleko veća od novog motora visokih performansi ispod haube. Broj inženjerskih inovacija i unapređenja će učiniti nov Civic Type R pravim autom za vozače, dostojnog čuvene crvene oznake  “H”.

Na primer, Civic Type R će obeležiti debi novog Hondinog  “+ R “ dugmeta. Nalazi sa strane volana, i kad se pritisne aktivira “+ R “ režim za najuzbudljivije iskustvo u vožnji. Odziv motora je pojačan, obrtni moment postaje agresivniji, a performanse su fokusirane na okruženje. Volan bolje reaguje i, zajedno sa novim sistemom adaptivnog prigušivača u četiri tačke, pruža vrhunsko iskustvo rukovanja.

Hasshi je objasnio: “U podrazumevanom standardnom režimu, Civic Type R je izuzetno agilan, svakodnevni sportski automobil sa prijatnim i tečnim ubrzanjem. “ + R “ dugme čini automobil dinamičnijim, sa više sportskih osobina, za vozača, podešavanjem impulsa trke. Razlika u karakteru je ogromna. “+ R” mod je ekstreman, automobil je idealan za vožnju na stazi i  veoma će ga ceniti pravi entuzijasti sportske vožnje.”

Još jedan primer Hondinog inovativnog pristupa je “Mini osa” automobila. U cilju realizacije snage turbo 2.0-litarskog  i-VTEC motora, sistem prednje suspenzije novog Civic Type R obuhvata ovaj dodatni mehanički sistem koji uključuje dve pomoćne osovine. Minimiziraju obrtni moment upravljanja i omogućavaju vozaču da u potpunosti iskoristi izuzetne vozne karakteristike automobila.

Osim toga, novi sistem adaptivnog prigušivača u četiri tačke je specijalno dizajniran za Civic Type R. Automatski podešava prednju i zadnju suspenziju tvrdoće amortizacije u deliću sekunde, na osnovu uslova vožnje. Ovo omogućava novom Civic Type R da obezbediti udobnu vožnju tokom dugih putovanja, ali postaje čvrst i agilan kada je potrebno rukovanje visokih performansi.

Novi Civic Type R će slediti svoje prethodnike sa šestostepenim manuelnim menjačem. Razvojni tim je izabrao ovu opciju kako bi maksimalno povećao užitak u vožnji.

Hasshi je objasnio: “Manuelni menjač omogućava vozačima da izaberu stepen prenosa  koji žele, na primer, pad sa petog na treći kada se približavaju uglu. Koncept novog Civic Type R je takav da auto kompletno bude prilagođen vozaču, tako da je ovo najbolja opcija.”

Potpuno novi Civic Type R je dizajniran i projektovan za evropske ukuse vožnje. Proizvodiće se u najboljim fabrikama Honde u Svindonu, UK i naći će se na tržištu tokom 2015. godine.

Istorijat Type R

1992. prva generacija NSX Type R (dostupan jedino u Japanu)

Ovaj automobil je označio početak priče tipa R. Cilj je bio da se razvije automobil koji pruža značajno zadovoljstvo tokom vožnje i poseduje brzinu trkačkog automobila. Jezika dizajna NSX Type R podseća na imidž F1. To je takođe bio prvi put da je predstavljen crveni amblem Honde i takmičarska, bela boja šasije.

  • Motor: 3.0L šesto-cilindrični DOHC VTEC
  • Maksimalna izlazna snaga: 280KS / 7,300 o/min
  • Maksimalni obrtni moment: 30.0kg · m / 5,400 o/min

1995. prva generacija Integra Type R (dostupan jedino u Japanu)

  • Motor: 1.8L četvoro-cilindrični DOHC VTEC
  • Maksimalna izlazna snaga: 200KS / 8,000 o/min
  • Maksimalni obrtni moment: 18.5kg · m / 7,500 o/min

1997. prva generacija Civic Type R (dostupan jedino u Japanu)

  • Motor: 1.6L četvoro-cilindrični DOHC VTEC
  • Maksimalna izlazna snaga: 185KS / 8,200 o/min
  • Maksimalni obrtni moment: 16.3kg · m / 7,500 o/min

1998. Integra Type R (dostupan u Evropi i SAD. Bio je to prvi Type R model predstavljen u Evropi)

  • Motor: 1.8L četvoro-cilindrični DOHC VTEC
  • Maksimalna izlazna snaga: 190KS / 8,000 o/min
  • Maksimalni obrtni moment: 178 N · m / 7,300 o/min

1999. Accord Type R (dostupan jedino u Evropi)

  • Motor: 2.2L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
  • Maksimalna izlazna snaga: 212KS / 7,200 o/min
  • Maksimalni obrtni moment: 215N · m / 6,700 o/min

2001. druga generacija Integra Type R (dostupan jedino u Japanu)

  • Motor: 2.0L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
  • Maksimalna izlazna snaga: 220KS / 8,000 o/min
  • Maksimalni obrtni moment: 206N · m / 7,000 o/min

2001. druga generacija Civic Type R (prvi  Civic Type R dostupan u Evropi)

  • Motor: 2.0L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
  • Maksimalna izlazna snaga: 220KS / 8,000 o/min
  • Maksimalni obrtni moment: 206N · m  / 7,000 o/min

Evropska verzija:

  • Motor: 2.0L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
  • Maksimalna izlazna snaga: 200KS / 7,400 o/min
  • Maksimalni obrtni moment: 196N · m / 5,900 o/min

2002. druga generacija NSX Type R (dostupan jedino u Japanu)

  • Motor: 3.2L šesto-cilindrični DOHC VTEC
  • Maksimalna izlazna snaga: 280KS / 7,300 o/min
  • Maksimalni obrtni moment: 304N · m  / 5,300 o/min

2007. treća generacija Civic Type R

  • Motor: 2.0L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
  • Maksimalna izlazna snaga: 165kW 225KS / 8,000 o/min
  • Maksimalni obrtni moment: 215N · m / 6,100 o/min

2007 treća generacija Civic Type R (Evropska verzija)

  • Motor: 2.0L četvoro-cilindrični DOHC i-VTEC
  • Maksimalna izlazna snaga: 201KS / 7,800 o/min
  • Maksimalni obrtni moment: 193N · m /5,600 o/min

Honda CR-V

Honda otkriva redizajnirani CR-V model  i nove pogonske sklopove  

  • Honda CR-V ima novi spoljni izgled
  • Novi moćniji 1,6 litarski i-DTEC dizel motor generiše 160 KS i 350 Nm
  • Smanjene emisije i poboljšana ekonomičnost u potrošnji goriva sa potpuno novim 9- stepenim automatskim menjačem za CR- V model

Honda će prikazati sveobuhvatni redizajn svojih modela i motora za 2015., na ovogodišnjem Mondial de l’ Automobile u Parizu.

Od proleća 2015., popularni CR-V modle će biti ponuđen sa snažnijim dizel motorom, kao i opcionim efikasnim 9-stepenim automatskim menjačem. Eksterijer će dobiti potpuno novi izgled sa novim svetlima, novom prednjom maskom, svetlima za maglu, zaprečnom tablom i branikom radi podizanja estetike prednjeg dela, dok su na zadnjem delu nova LED kombinovana svetla, osveženi dizajn prtljažnika i branik koji upotpunjuje unapređenja.  

Pogon na sva četiri točka CR-V će biti opremljen sa višim napajanjem 1.6 -litarskog i-DTEC četvorocilindričnog dizel motora iz Hondine serije Earth Dreams Technology. Ova sledeća generacija pogonskog sistema daje izvanredne performanse i nisku emisiju CO2, sa jednim od najboljih odnosa  snaga – efikasnost na tržištu. Za CR-V, ovaj novi dizel motor zamenjuje prethodni 2.2 litarski i-DTEC dizel. 

Kada se uskladi sa šestostepenim manuelnim menjačem, novi viši pogon dizel motora proizvodi 160 KS i 350 Nm, a emisija je najbolja u klasi -130 g / km CO2 – unapređenje od 11% u odnosu na prethodnu jedinicu. Da bi vlasnici CR-V–a u potpunosti iskoristili efikasnost najnovijeg agregata, novi model je takođe dostupan sa novim 9-stepenim automatskim menjačem, sa emisijom CO2 koja je manje od 135 g / km – 20% bolji od svog prethodnika.

CR-V dizel sa pogonom na dva točka, dostupan sa manuelnim menjačem, i dalje će biti opremljen sa 120 KS 1.6 litarskim i-DTEC dizel motorom, sada sa niskim emisijama od 117 g / km.

Honda Connect

Nova Honda Connect audio i informacioni sistem za Evropu

  • Honda Connect pruža udobnost i povezivanje dok je na putu
  • Širok opseg funkcija je predstavljen na 7 – inčnom ekranu displeja
  • Poznate funkcije pametnih telefona  “pritisnite, prevucite i otkucajte”
  • Bežična upotreba jednog od najbržih dual-core procesora u industriji
  • Standardna oprema modela Civic, Civic Tourer i CR-V 2015

Predstavljena na Mondial de l’ Automobile, Honda Connect multimedijalni uređaj nudi veću udobnost i povezivanje dok je na putu, karakteriše je širok spektar funkcija – sve su prezentovane na 7- inčnom displeju. Postavljen kao standardna oprema, sistem će po prvi put biti dostupan na Hondinim modelima  Civic, Civic Tourer i CR – V sledeće godine.  

Jednostavan i intuitivan za korišćenje, Honda Connect pokreće Android 4.0.4 , a koristi poznate funkcije pametnih telefona “pritisnite, prevucite i otkucajte” za pristup njegovim karakteristikama. Ekran se može prilagoditi tako da odgovara željenim opcijama pojedinačnih korisnika. Postoje dva različita “vizuelna stila” koje se mogu izabrati, omogućavajući korisnicima da sami kreiraju sistem i da ikone označene bojama čine navigaciju kroz ekran, koji je osetljiv na dodir, brzom i jednostavnom.  

Honda Connect daje putnicima na prednjim sedištima brz pristup informacijama o vozilu, parking kameru za vožnju unazad i muziku, Bluetooth vezu za telefone. Funkcije novog sistema uključuju: internet, pre – instalirane aplikacije, Honda App Centar, opcionu Garmin satelitsku navigaciju, audio: ( CD opciono ), AM / FM / DAB i internet radio, telefonski interfejs i Bluetooth vezu, parking kameru za vožnju unazad sa dinamičnim smernicama i niz drugih bitnih informacija o vozilu, kao što su merač merač pređenog puta, ekonomičnost  goriva i vreme putovanja.

Bežična upotreba je omogućena jednim od najbržih procesora u industriji, NVIDIA Tegra 3.

Bluetooth povezivanje i internet pristup

Kao što njegovo ime znači, novi sistem Honda Connect nudi odličnu vezu tako da su vlasnici Honde bezbedni u kontaktu dok su na putu. Bluetooth povezivanje omogućava korisniku da poveže svoj smartfon sa Hands Free telefonskim sistemom u automobilu, nudeći rad pametnom telefonu kroz Honda Connect.  

Honda Connect je takođe omogućila MirrorLink, koji pruža besprekornu vezu između sistema i korisnika pametnih telefona – pod uslovom da je kompatibilan. Ova tehnologija omogućava korisniku da prikaže ekran pametnog telefona kroz Honda Connect i dobije pristup njihovim aplikacijama za pametne telefone.

Sa Honda Connect takođe možete da se povežete na Internet preko WiFi povezivanja pametnog telefona ili mobilnog WiFi rutera, omogućavajući internet pretraživanje tokom vožnje, pod uslovom da je stacionarni, omogućavajući pretragu lokalnih pogodnosti i upoznavanje znamenitosti na lokaciji u blizini vozila. Sistem dolazi sa nizom unapred instaliranih aplikacija i korisnik može preuzeti druge aplikacije sa Honda App Centra.

Prethodno instalirane aplikacije – Aha

Honda Connect dolazi sa unapred instaliranim aplikacijama , uključujući  “Aha”, koji omogućava pristup sadržaju, a da vozač i dalje gleda put. Aha nudi hiljade audio stanica, muziku, vesti i audio knjige – kao i medije vesti i lokalne usluge. Jednostavan za korišćenje, integrisani interfejs čini pretragu Twitter naloga bezbedanom i lakom, pritiskom na dugme. Aha uključuje tačke koje su od interesa za pretraživanje, pomažući tako korisnicima da pronađu najbliži restoran ili hotel.

Opciona aplikacija – Garmin navigacija

Kao opcija, nagrađivana Garmin satelitska navigacija će biti na raspolaganju kao potpuno integrisana u Honda Connect. Predinstalirane mape omogućavaju korisnicima navigaciju u oblastima bez mobilnog prijema i milione tačaka interesovanja koje čine da korisnici lako nađu sve što traže.

Navigacija koja glasom navodi skretanje-po- skretanje ima nadograđene napredne funkcije navođenja za laku navigaciju vozača kroz najizazovnije situacije. Linijska uputstva označavaju odgovarajuću liniju sa koje treba skrenuti i realnu fotografiju koja prati raskrsnice – realistične slike saobraćajnica i izlaza. Sistem takođe ima karakteristike realnog vremena saobraćaja, upozorenja o ograničenju brzine, 3D zgrade, pregled terena, i eko – usmeravanje.

Originalni rezervni delovi Honde

Honda donosi najnovije stilske i dodatne opcije u Evropu

  • Primeri asortiman originalnih rezervnih delova 2014 su prikazani na ekranu
  • Posebni modeli “Black Edition” popularnih Civic i CR-V modela zauzimaju centralno mesto
  • Nova aplikacija sistema zvuka Honda 3D  pruža neverovatnu dubinu zvuka

Honda prezentuje nove elemente svog atraktivnog asortimana originalnih rezervnih delova 2014 tokom Mondial de l’Automobile2014  u Parizu, uključujući i specijalne varijante “Black Edition” svojih popularnih modela Civic i CR-V.

Kao deo svog izlaganja u hali 3, Honda izlaže Civic koji je opremljen sa “Black Edition” opcionim paketom koji je u prodaji širom Evrope. Paket uključuje prednje I bočne spojlere crne boje u kombinaciji sa zadnjim ukrašenim branikom. Ova hrabar izgled upotpunjuje sjajno crni poklopac za retrovizore i  sjajno crni poklopac za gorivo sa logom Civic-a. Aluminijumski znak koji je postavljen na zadnjem delu automobila ima logotip Black Edition. Izložbeni auto ima opcione 18-inčne nitrogen aluminijumske felne, kao nadogradnju na standardne 17-inčne točkove, radi kompletiranja vizuelne transformacije. Veći točkovi imaju dizajn podeljen na pet kraka.

Posebna Black Edition Honda CR-V i na displeju ima brojna poboljšanja stajlinga i praktičnosti. Ova opcija paketa uključuje šupljikave šare na čeonoj rešetki sa sjajnim crnim prstenom, spojler na prtljažnim vratima, integrisane moderne pragove i  sjajno crnu prednju i zadnju zaštitnu ploču. Trenutno dostupna posredstvom evropskih dilera Honde, ova verzija CR-V može se opremiti opcionim 19-inčnim Orionom ili 18- inčnim Taurus aluminijumskim felnama, koje su finiširane u crnoj boji baruta.

Honda 3D zvuk – “muzika nikada nije zvučala tako realno”

Svi želimo da u automobilu imamo zvučni sistem koji može verno da reprodukuje muziku omiljenih umetnika. Sada, dodavanjem kompaktnog DSP ( digitalna obrada signala) standardnom ozvučenju Honde, vlasnici takođe mogu da poboljšaju kvalitet slušanja tako što će ponovo da iskuse različite akustične sredine – na primer, tehnički studijski zvuk ili koncert uživo.

Honda analizira novi DSP zvuk standardnog sistema i optimizuje decibel izlaz po učestalosti, po kanalu zvučnika. Podešava vremensko poravnanje četiri kanala zvučnika samostalno, tako da efikasno prilagođava rastojanje između vozača i zvučnika u automobilu tokom putovanja.  

Programiran da u potpunosti iskoristi karakteristike standardnih zvučnika i audio sistema i enterijera okruženja automobila, DSP će upariti svoj izlaz sa idealom frekvencijom koja je specifična za svako vozilo.

Honda 3D zvuk će biti dostupan na evropskim tržištima 2015. za modele Civic, Civic Tourer i CR- V i 2016. za modele Jazz i novog HR-V opremljenog standardnim Hondinim audio sistemom.

Posetioci Hondog štanda originalnih rezervnih delova na Mondial de l’Automobile mogu iskusiti dubinu zvuka koji treba čuti da bi se uverili u kvalitet. Honda 3D zvuk može da se čuti odlaskom na:

Honda Racing

Hondina prva formula –  RA271

Honda je takođe koristi svoj izgled na  Mondial de l’ Automobile2014 da izloži svoju dugu istoriju u Formuli jedan sa RA271, prvom Hondom za trke u F1, kojom je debitovala na nemačkom Grand Prixu u Nirburgringu 1964.  

Simbolišući  Hondin izazovni duh, RA271 je imao potpuno novu šasiju, sa svetlim dizajnom panela, menjujući tako zastareli koncept prostora koji je korišćen za RA270F test automobil. Razvoj najkvalitetnijeg aluminijumskog monohromatskog kućišta uveo je tim u novu teritoriju, tako da su se konsultovali iz udžbenika za tehnologiju aviona da bi ostvarili svoje napore. Ključni prioritet je bio da se obezbedi optimalna stabilnost i raspodela težine posle montiranja motora, tako da, nacrtima svojih stručnjaka iz proizvodnje motocikala, Honda je bila innovator zahvaljujući ugradnji V12 motora poprečno na šasiji.

Honda je prvobitno planirala da svoje prvo vozilo za trke F1 oboji u zlatnu boju, da odgovara RA270F prototipu. Međutim, FIA je dodelila zlatnu boju Južnoj Africi, pa je Honda izabrala da oboji auto u boju slonove kosti sa naglašenim izlazećim crvenim suncem.

Izvor: Delta Automoto, Honda

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)