Datum:

27.06.2011. 16:39

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4061 pregleda

Honda je donela  novu strategiju o smanjenu emisije štetnih gasova (CO2) do 2020. godine. Cilj ove strategije je smanjenje emisije štetnih gasova za 30% u odnosu na nivo iz 2000. godine. Postavljanjem visokih ciljeva u oblasti zastite životne sredine Honda želi da promoviše značaj borbe protiv globalnih klimatskih promena, a ujedno i da istakne svoju posvećenost održivom razvoju.

Još 2006. godine Honda je za cilj postavila smanjenje emisije CO2 za 10% do 2010. godine, a u odnosu na nivo koji je postojao u 2000. godini i to kada su u pitanju svi Hondini proizvodi. Ovaj cilj je u potpunosti ispunjen.

Cilj koji Honda danas postavlja je smanjenje emisije CO2 za 30% do kraja 2020. godine, a u odnosu na nivo iz 2000. godine. U skladu sa tim Honda ima za cilj i da smanji emisiju štetnih gasova kako finalnih proizvoda tako i emisiju u proizvodnim pogonima, pa i u samom lancu nabavke. Povećanim ulaganjem u moderne tehnologije Honda želi da smanji emisiju CO2 na ukupnom korporativnom nivou.

U Hondinom godišnjem izveštaju posvećenom životnoj sredini predstavljena je nova strategija pod sloganom “Plavo nebo za našu decu” (“Blue Skies for Our Childran”). “Plavo nebo za našu decu” je fraza nastala još 70tih godina dvadesetog veka, a koristili su je Hondini inženjeri suočeni sa novim propisima američke vlade o redukciji štetnih gasova u automobilskoj industriji.

Danas, “Plavo nebo za nasu decu” postaje zvanični slogan koji na najbolji način sumira zalaganja kompanije Honda za očuvanje zdravog okruženja i zaštitu životne sredine. Novi slogan će biti korišćen u svim Hondinim aktivnostima širom sveta.

Graficki simbol je predstavljen u kružnom obliku i simbolizuje planetu Zemlju sa plavim nebom, Suncem i čistim vazduhom, bela linija koja ga preseca reprezentuje puteve dok srce predstavlja Hondinu posvećenost  očuvanju zdrave životne sredine.

Delta Automoto će, kao generalni uvoznik Honda vozila za tržište Srbije, još intenzivnije i u skladu sa ovom strategijom, nastaviti sa podizanjem ekološke svesti vozača u Srbiji.

Izvor: Delta Automoto PR

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)