Datum:

13.07.2014. 11:22

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 3854 pregleda

S vremena na vreme krenu glasine u vezi sa Mazdinim oživljavanjem rotacionog motora. Prošlog novembra, šef kompanije je izjavio da to može da se desi isključivo u slučaju da je projekat profitabilan, a mesec dana kasnije je japanska marka predstavila Mazdu2 RE Range Extender sa Wankel motorom zapremine 330 kubnih centimetara smeštenim u zadnjem delu automobila. Ono što je interesantno je što poslednji izveštaji kažu da bi ovaj model mogao da uđe u serijsku proizvodnju nakon inicijalnog lansiranja sledeće generacije Mazde2.

Što se tiče električnih automobila, Mazda je tu jasna. Biće u ponudi isključivo na tržištima gde to može doneti profit, poput japanskog. Mazda „koketira“ sa idejom o produžavanju autonomije putem rotacionog motora već godinama. U RE prototipu, motor se isključivo koristi da puni litijum jonske baterije, a pogon obezbeđuje elektromotor sa 100 KS. Vozna autonomija prototipa iznosi 400 km.

Nova generacija Mazde2 bi mogla da debituje na Salonu automobila u Parizu sa Mazdinim „Kodo“ dizajnerskim jezikom. Hibrid neće biti dostupan odmah na početku, ali Skyactiv porodica je tu 1,5 litarske benzinske i dizel jedinice.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)