Datum:

27.12.2017. 16:28

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Američki proizvođač motocikala Harli-Dejvidson sve više stavlja akcenat na širenje obuke budućih vozača motora, u nameri da privuče više kupaca usled pada prodaje i jer su mu klijenti sve stariji.

Kompanija sa sedištem u gradu Milvokiju pokrenula je “akademije vožnje motora” 2000. godine.

Na početku je bilo 50-ak akademija u SAD, danas ih je 245, a kursevi traju tri ili četiri dana, navodi Asošiejted pres.  

Oko 60 akademija otvoreno je posle 2014. godine, navodi kompanija.  

U prvih devet meseci ove godine Harli-Dejvidson je prodao 124.777 novih motocikala, dok je u istom periodu prošle godine prodat 135.581 motor.  

Vlasnici motocikala te kompanije sve su stariji. Oko 46 odsto vozača motora ima više od 50 godina, a svega oko 10 odsto ima između 30 i 34 godine, pa je obuka jedan od načina na koji Harli-Dejvidson pokušava da privuče nove generacije bajkera.  

Smanjena prodaja pogađa čitavu industriju motocikala, a svetla tačka za kompaniju je činjenica da ona još kontroliše 53 odsto tržišta.

Izvor: N1

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)