Datum:

10.11.2016. 16:22

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

I, dok čekamo četvrtak i redizajnirani „golf VII“, trenutak je da se pozabavimo tržištem kompaktnih automobila i modelima koji nas očekuju u narednih nekoliko godina. Već od januara u salonima će se pojaviti osveženi „seat leon“, dok do marta i Sajma automobila u Beogradu stižu i nove generacije „hjundaija i30“ i „honde sivik“.

Takođe, očekuje se i da će Ford početkom naredne godine predstaviti i novi „fokus“ koji će biti do 50 kilograma lakši od aktuelnog modela i ponudiće se u više verzija karoserije. Za mart i Salon automobila u Ženevi trebalo bi da bude spreman i redizajnirani „pežo 308“ sa novom rešetkom hladnjaka i većim otvorima za vazduh, ali bez novih motora.

01

Nova generacija „audija A3“ bi trebalo da otvori 2018. godinu, s tim što će verzija sa troja vrata biti izbačena iz ponude. Audi u stopu prati Sitroen sa novim „C4“ koji će koristiti EMP2 platformu i biće 150 kilograma lakši od prethodnika. Takođe, novi „sitroen C4“ će dobiti i viši klirens, bolje upravljanje, zaštitene panela na karoseriji, duže međuosovinsko rastojanje i novi 1,5-litarski BlueHDI motor sa 130 KS. Alfa Romeo će sredinom 2018. godine predstaviti potpuno novu „gulijetu“ sa pogonom na zadnjoj osovini, a najavljena je i karavanska verzija.

Očekuje se i da će BMW porodicu „serija 2“ proširiti kompaktnom „GT“ verzijom sa krosover elementima. Grubo rečeno, ovo će biti mešavina klasičnog kompakta, kupea sa četvora vrata i „šuting brejka“. U proleće 2018. godine stiže i novi „mercedes A-klase“, koji bi trebalo da eliminiše poznate ranjivosti: Više prostora na zadnjim sedištima, bolju preglednost, veći prtljažnik i kvalitetnije materijale u kabini. Plag-in verzija bi trebalo da ima autonomiju u E-režimu do 100 kilometara.

02

Krajem 2018. godine stižemo i do nove, osme generacije „folksvagen golfa“, koja će biti između 35 i 70 kilograma lakša od aktuelnog modela. Takođe, novi „golf“ će biti prostraniji, praktičniji, sa novom i efikasnijom ponudom motora, a potpuno će biti izmenjen i kokpit, sa tehnologijom kontrole gestovima i novim infotejment sistemom.

„GTI“ i „R“ verzije će se i dalje proizvoditi, ali ne i plag-in i elektirčni „golf“, koje će od 2020. godine zameniti novi model „NUVe“. REcimo, običan „GTI“ bi trebalo da ima 265 KS, „GTI performans“ verzija oko 300 KS a „GTI klabsport“ 326 KS.

Što se 2019. tiče, godinu bi trebalo da obeleži nova generacija „BMW-a serije 1“ sa prednjim pogonom, benzinskim i dizel motorima sa 3 i 4 cilindara i prostranijom kabinom. Električna verzija nije planirana. U isto vreme biće predstavljen i novi „mercedes CLA“ i „seat leon“, dok će Škoda predstaviti novu generaciju „rapida“ koja, osim imena, neće imati dodirnih tačaka sa aktuelnim modelom.

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)