Datum:

18.09.2017. 22:36

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Kao i sa većinom ovogodišnjih premijera u Frankfurtu, i sa Insigniom GSi imali smo priliku da se upoznamo “digitalno” pre nekoliko meseci.

PSA ima velike planove sa Opelom, koji prema francuskim izveštajima gubi čak 4 miliona evra dnevno! Jedan od prvih poteza PSA jeste povratak GSi značke.

Najsportskija Opelova uzdanica do sada kombinuje malu masu, nizak centar teže i vrlo performantan motor.

Niža za 10 milimetara od standardnog modela, Insignia GSi dolazi sa sportskim atributima poput četvoroklipnih Brembo kočnica promera 345 milimetara. Prenos snage na točkove vrši se putem osmostepenog automatskog menjača, a za one koji vole da sami menjaju brzine tu su i čuvene shift paddles iza volana. Vozaču su na raspolaganju četiri moda vožnje: Standard, Tour , Sport i specijalno za GSi verziju Competition mod koji se aktivira dvostrukim pritiskom ESP tastera, čime se elektronska kontrola stabilnosti gasi.

Insigniu GSi pogoni turbo motor sa četiri cilindra, zapremine 2 litra koji razvija 260 ks i 400 Nm obrtnog momenta.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)