Datum:

16.09.2013. 11:43

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 6689 pregleda

Na aktuelnom salonu automobila u Frankfurtu, japanski proizvođač izložio je svoj najnoviji tržišni adut – novu Mazdu 3.

Mazda je gotovo čitavo leto promovisala novu “trojku” kako bi pripremila teren za frankfurtsku premijeru i lansiranje svog kompaktnog modela na tržište. Nova Mazda 3 nastavlja da sledi dizajnersku KODO priču započetu sa modelima CX-5 i Mazdi 6.

Hečbek je dugačak 4.460 mm, širok 1.795 mm, a visok 1.450 mm, što znači da je nešto širi, ali i niži u poređenju sa prethodnom verzijom. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.700 mm i veće je za 60 mm nego kod stare “trojke”.

U odnosu na hečbek, sedan je duži za 12 cm, dok je međuosovinsko rastojanje dva automobila identično. Kapacitet prtljažnika kod modela sa 5 vrata je 350, a u limuzini 419 l.

Enterijer je potpuno redizajniran u odnosu na prethodnu generaciju Mazde 3. Centralna konzola je pojednostavljena, a kontrole klima uređaja slične su kao kod stare Mazde 3, dok su ventilacioni otvori oblikovani su nalik onima na novoj Mazdi 6 i modelu CX-5.

Međutim, za razliku od ova dva automobila, kod kojih je ekran multimedijalnog uređaja ugrađen u konzolu, kod nove “trojke” on postavljen izdvojeno, na sam vrh konzole.

Nova Mazda 3 najpre će biti dostupna sa četiri SKYACTIV pogonske jedinice i to tri benzinca i jednim dizelašem. Slabija benzinska verzija imaće ispod haube novi 1.5 litarski SKYACTIV-G koji razvija 74 kW/100 ks pri 6.000 o/min i ima maksimalni obrtni moment od 150 Nm, koji je dostupan na 4.000 o/min.

Drugi motor koji će biti dostupan kupcima Mazde 3 je 2.0 litarski SKYACTIV-G benzinac sa 88 kW/120 ks na 6.000 o/min. Do maksimalnog obrtnog momenta od 210 Nm ova verzija dolazi takođe pri 4.000 o/min. U verziji sa i-ELOOP sistemom regenerativnog kočenja, 2.0 litarski motor u stanju je da razvije čak 121 kW/165 ks.

Oni koji se odluče za dizelaša na raspolaganju će imati poznati 2.2 litarski SKYACTIV-D koji proizvodi 110 kW/150 ks pri 4.500 o/min i 380 Nm maksimalnog obrtnog momenta već na 1.800 o/min.

Mazda 3 SKYACTIV-G 1.5 i SKYACTIV-G 2.0 sa i-ELOOP sistemom uparene su sa šestostepenim manuelnim menjačem, dok je kod modela SKYACTIV-G 2.0 i SKYACTIV-D 2.2 osim njega kao opcija u ponudi i šestobrzinska automatska transmisija.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)