Datum:

05.03.2016. 23:28

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 1840 pregleda

Novi krosover “Pežoa” model “2008” je mali, urbani terenac, skladno dizajniran, krcat modernom tehnologijom, ali i neponovljivim šarmom “lavića” spremnog da, uz maksimalnu bezbednost i komfor, putnicima pruži nezaboravno putovanje.

“Pežo” reklamirajući svoj novi adut u sve popularnijem segmentu automobila kaže da postoji pet razloga (svetlosni ambijent, park asistencija, “grip” kontrola, “stop-start” sistem i ekran na dodir) da izaberete “2008”.

Posle test-vožnje u kojoj je naša ekipa imala priliku, da zahvaljujući ljubaznosti “Euroimpeksa”, ekskluzivnog uvoznika “Pežoa” za Srbiju, isproba model sa benzinskim 1,2 motorom “pjur teh” sa 110 konjske snage, zaključili smo, jednoglasno da ima bar dvostruko više razloga za kupovinu ovog lepotana.

Ulazak u automobil je priča za sebe. Komanda tabla jednostavna, efektno sportski dizajnirana, uz mali obruč upravljača, atraktivno izvajane ručice menjača, parkirne kočnice, sa odlično uklopljenim i pregledni “tač-skrin” ekranom i sjajnim sedištima, pokazuje da se nalazite u automobilu na kojem se nije štedelo i koji su konstruisali znalci.

pezo (1)

To što je “Pežo” za jedan od najjačih aduta izabrao “svetlosni ambijent” nije nimalo slučajno jer, kada upalite svetla, komandna tabla i cela unutrašnjost vozila budu obasjani prijatnim bojama, a “nebo” iznad putnika nudi jedinstven osećaj jer se pojavljuju neverovatne svetlosne linije…

Iako po dimenzijama nije prevelik, “pežo 2008” ima i sjajnu asistenciju za parkiranje. Sistem sam procenjuje da li ima dovoljno mesta za parkiranje i kada date odobrenje da se vozilo parkira, sve ostalo više nije vaša briga. Automobil sam, bez po muke, tečno, lagano uparkirava…

Da bi potvrdio DNK terenskog vozila, “pežo 2008” je opremljen “grip kontrolom” sistemom koji sa odgovarajućim pneumaticima kao od šale, savladava sneg, blato, pesak na podlozi.

pezo (2)

I benzinski ali i dizel motori, poznati po svojoj ekonomičnosti, opremljeni su naprednim “start-stop” sistemom, koji znatno smanjuje potrošnju goriva ali i emisiju štetnih gasova.

Na našem testu, prosečna potrošnja se kretala oko 5,4 litra benzina iako smo veći deo vožnje proveli na gradskim ulicama. Fabrika u kombinovanom režimu vožnje očekuje potrošnju od 4,7 litara na 100 pređenih kilometara.

Ekran na dodir od sedam inča je postavljen u najbolji mogući položaj, nalazi se nadohvat ruke, omogućava lagan pristup različitim funkcijama. Tu je sjajni radio-plejer, blutut konekcija za telefon, slušanje muzike preko USB porta, striming audio-funkcija, bord računar, navigacija…

pezo (3)

Menjač i motor, ležanje automobila na drumu, upravljivost su vrhunski, baš onakvi kakve vozač od vozila sa znakom “lavića” na haubi i očekuju.

U ponudi su vozila opremljena benzinskim 1,2 “pjur teh” motorom i čuvenim dizalašem 1.6 blu HDI koji troši poput upaljača – 3,6 litara u proseku!

Cena benzinca sa opremom “aktiv” je 13.990 evra. Najjeftiniji dizelaš sa paketom opreme “akses” je 15.630 evra.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)