Datum:

24.04.2012. 22:19

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

2 komentara 7961 pregleda

Za ljubitelje automobila francuske proizvodnje, na domaćem tržištu polovnih vozila, ove nedelje našao se veliki broj „Sitroenovih“, „Pežoovih“ i „Renoovih“ modela. Svi imaju standardnu opremu, a visina cene varira u zavisnosti od starosti vozila i jačine motora. Manje novca uglavnom staju modeli koji su „benzinci“.

Do 3.000 evra ~ U najjeftinijoj kategoriji automobila mogu se naći vozila starosti osam godina u najboljem slučaju, dok veliki deo čine i oni koji su duboko zagazili u drugu decenijuIzuzetno povoljno se može naći popularni model „pežo 106“, koji star deset godina staje 1.600 evra. Prešao je 145.000 kilometara, a od opreme ima automatsku klimu, multifunkcionalni volan i blokadu motora.

Izuzetno mali potrošač i jeftin za registraciju je francuski „sitroen C3“. Model iz 2004. godine sa benzin motorom od 60 „konja“, prešao je ukupno 196.000 kilometara i košta tačno 3.000 evra.

Do 5.000 evra ~ Najveća je ponuda „Pežoovih“ modela. Tako, karavan „307 SNj“, star sedam godina, sa pređenih 126.000 kilometara košta 4.646 evra. Poseduje dizel motor od 1.560 kubika i 90 konjskih snaga. Vozilo je garažirano, a u opremu ulazi putni računar i navigacija.

Takođe, tražen je i „reno megan 1.9 cdi“. Po ceni od 4.400 evra, nudi se model iz 2004. godine, koji je prešao 185.000 kilometara. Ovaj „dizelaš„ je metalik sive boje, sa senzorima za kišu i manuelnom klimom.

Model „pežo ranč 2.0 hdi“ istog francuskog proizvođača, 2004. godište, košta na tržištu 4.400 evra. Ovaj metalik sivi „pikap“ pokreće dizel motor od 1.997 kubika i 90 konjskih snaga. Dosada je prešao ukupno 137.000 kilometara, ima manuelnu klimu, radio uređaj i nije registrovan.

Do 7.000 evra ~ Za „reno klio“ proizveden 2007. godine, cena je 6.450 evra. Motor od 1.461 kubika, pokreće 106 „konja“ i dizel gorivo. Broj pređenih kilometara je 79.000. Ova metaliksiva limuzina ima grejače retrovizora, kodiran ključ i tonirana stakla.

Izvor: Novosti


2 komentara
  1. baSlo

    Auuu koliko gresaka u tekstu… za ne poverovati
    copy/paste po sistemu “ako drugar iz klupe dobije keca dobicu i ja”
    Da li bi neko bio ljubazan da mi otkrije taj “novi” model Peugeot-a 307 SNj???
    Ko je gori ovi iz Novosti sto lupaju kao “Maksim po diviziji” ili redakcija koja je poverila nekome da radi auto sajt, a da recimo nije cuo da Renault pravi dCi agregate, a ne cdi(u sustini je isto, ali ipak nije ni slicno…)
    Stvarno nemam reci koliko gresaka na sve strane na ovom sajtu, a da se to tako lako tolerise i nekoga da boli uvo za to.

  2. Milos

    Eto ja vozim fenomenalnu Xsaru 2003 160 16v sa TNG uredjajem, malo ih ima na oglasima, kada sam je ja polovnu kupovao, nije bila popularna sto se do danas veoma promenilo…vidim nekog lika pre neki dan, trazi za ovu kao moju 4600 eur.Valjda ju je kupio u SR inace, realno, mislim da moj auto vredi bar 3500 eur u ovakvom, odlicnom, stanju tj odrzavan a eto ove godine u maju puni 9 godina……al ajde ti to nekome objasni…..Do sad me je kostala kao nov sandero sa klimom….

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)