Datum:

30.07.2013. 10:25

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 3747 pregleda

Fordov potpuno nov “transit connect” nudi mnogobrojne mogućnosti za prevoz tereta kojima se olakšava rad vodoinstalatera, električara i drugih zanatlija.

Ovo vozilo, koje će u ponudu biti uvedeno krajem ove godine, omogućava preduzetnicima da utovare i transportuju nezgrapne i kabaste predmete kroz otvor za teret u pregradi i na preklopivom sedištu suvozača i – kroz najširi otvor u klasi (na verziji s dugačkim međuosovinskim rastojanjem, L2) – pruža jedinstvenu mogućnost da se evropaleta utovari kroz klizna bočna vrata.

Specijalan profil na vrhu pune čelične pregrade u venu L2 takođe nudi, jedinstvenu u klasi, mogućnost da primi panele dimenzija 2,4 1,2 m, dok kombi L2 ima na raspolaganju zadnja sedišta koja se preklapaju u ravnu teretnu platformu.

– Posmatrali smo kako trgovci obavljaju utovar i istovar vozila da bismo se uverili da imamo pravi dizajn za potpuno novi “transit connect” – kaže Stefen Leš, glavni programski inženjer u “Fordu”.

– Ovaj ven je spreman na sve. On može da prevozi sve vrste alata i materijala i da sigurno i udobno preveze radnu ekipu.

“Fordovi” inženjeri razvili su inovativan sistem u prostoru za teret koji omogućava da “transit connect” bezbedno transportuje dugačke predmete, kao što su cevi ili rolne podnih obloga do 3,4 metra (u verziji L2), odnosno do tri metra u verziji s kratkim međuosovinskim rastojanjem (L1). To je podrazumevalo razvoj poklopca u pregradi sa šarkama i poseban “savij i uroni” mehanizam za spoljno suvozačko sedište, kao i mudro rešenje za profil na površini naslona na suvozačkom sedištu, dok je instrument-tabla projektovana tako da se stvari mogu pomeriti i ispod nje.

Potpuno novi ven kupcima nudi “pametne” funkcije, kao što je fleksibilno dvostruko suvozačko sedište koje omogućava da dvoje putnika putuju s vozačem. Spoljno suvozačevo sedište preklapa se da bi mogle da se transportuju velike kutije na podu kabine, ili je podloga ravna – za prevoz dužih predmeta kroz pregradu. Tu su ultrabistro LED osvetljenje u prostoru za teret, standardne bočne alke za pričvršćivanje u visini ramena u prtljažnom prostoru koje omogućavaju korišćenje dodatnih petlji za vezivanje, funkcionalne karakteristike mobilne kancelarije u kabini, uključujući Ford SYNC povezivanje i izdašan prostor za odlaganje stvari, kao i unutrašnje dvostruko suvozačko sedište koje se preklapa u ravnu površinu kao radni prostor, ili se podiže da bi se otkrio prostor za odlaganje. Prilagodljiva su zadnja sedišta u kombi i dablkeb ven verzijama, s pokretnom pregradnom mrežom, a L2 verzije nude jedinstveno preklapanje u klasi sedišta u drugom i trećem redu, da bi se stvorila ravna platforma za prevoz tereta.

Isporuke novog modela trebalo bi da počnu krajem 2013.

Izobilje prostora

Potpuno novi kombi opremljen pregradom bez otvora nudi ukupnu zapreminu tovarnog prostora od 2,9 m3 (verzija L1) i 3,6 m3 (L2), ili 3,7 m3 (L1) i 4,4 m3 (L2), bez pregrade, uključujući prednji prostor za teret. Svi podaci dobijeni su na osnovu merenja po SAE normativima. Ven ima maksimalnu nosivost do 1.000 kg (L2), što su najbolje performanse u klasi.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)