Datum:

17.01.2012. 22:48

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 5186 pregleda

Američki “Ford”, zahvaljujući pre svega visokom rastu isporuka u Rusiji i Turskoj, uspeo je da poveća prodaju na evropskom tržištu minule godine, bez obzira na teškoće sa kojima se suočava region, prenele su agencije.

“Ford” je lane prodao 1,58 miliona vozila, 2,4 odsto više nego 2010, na trižištima 51 zemlje, među kojima su Rusija, Rumunija i Turska. Na tradicionalnom tržištu 19 evropskih zemalja, “Fordova” prodaja smanjena je minule godine 1,3 odsto i njegov udeo u isporukama pao je na 8,3 procenata, sa 8,4 odsto u 2010, saopštila je uprava kompanije.

Finansijske teškoće kao poslediva dužničke krize uticali su na pad lanjske prodaje automobila za 0,9 odsto, na 15,3 miliona u 19 evropskih zemlja, naveo je “Ford.”

Stručnjaci američkog giganskog proizvođača kola procenjuju da će ukupna prodaja kola u regionu pasti na između 14 do 15 miliona ove godine zbog finansijske krize.

“Ford” je snažnom marketinškom akcijom uspeo da podigne isporuke u Nemačkoj i da poveća udeo u prodaji na tom tržištu na 7,4 odsto u 2011, u poređenju sa 6,9 procenata u prethodnoj godini.

Šef “Fordovog” marketinga za Evropu Rolan de Varad ocenio je da je kompanija obezbedila dobar nastup u regionu, posebno na trzištima sa visokom stopom rasta, kao što su Rusija, Turska i zemlje istočne Evrope, kao i u Nemačkoj, najvećem evropskom tržištu vozila.

“Ford” sa sedištem u Darburnu u SAD želi da u Nemačkoj ponovi rezultat postignut u SAD, nudeći energetski efikasna vozila sa najnovijom tehnologijom kako bi se privukao veći broj kupaca. Prodaja automobila robne marke “Ford” u Nemačkoj porasla je 18 odsto u 2011.

Izvor: Tanjug/Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)