Datum:

18.01.2016. 22:15

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3429 pregleda

Prvi serijski proizvedeni Ford Focus RS sišao je sa proizvodne trake Fordovog pogona u Nemačkoj.

Čuveni Fordov visoko performantni hečbek u serijskom izdanju tradicionalno dolazi sa agresivnim dizajnom prednje maske, koja kod novog modela ima redizajniranu rešetku hladnjaka i snažna prednja svetla izvedena u HID tehnologiji. Zadnjim delom brzog hečbeka dominiraju veliko zadnje krilo, prepoznatljivo kod RS modela, i masivan dvostruki izduv. Ukupan očekivan, a opet svež RS dizajn zaokružuju 19-inčni točkovi od lake legure sa Michelin Super Sport pneumaticima.

Unutrašnjost odiše sportskom elegancijom i zavodljivošću RS modela, od kožnih tapacirunga, do Recaro sportskih sedišta. Drugačija je ručica menjača, na pragovima je jasno naznačeno da se radi o jednom RS modelu, drugačije su i patosnice, a tu je i Sony audio sistem sa deset zvučnika.

Pod haubom Focusa RS je Fordov EcoBoost četvorocilindraš radne zapremine 2,3 litre, sa snagom od 350 ks i obrtnim momentom od 475 Nm. Snaga se preko manuelnog šestobrzinca prenosi na sva četiri točka, uz dinamičko vektorisanje obrtnog momenta. Sa ovim pogonom, novi Focus RS iz mesta do 100 km/h ubrzava za 4,7 sekundi.

7

6

5

4

3

2

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)