Datum:

11.11.2016. 16:20

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Folksvagen će nastaviti da koristi modularnu platformu MQB duže nego što je to bilo planirano, tako da će, recimo, novi „polo“ i „tuareg“ imati identičnu tehničku osnovu, iako je razlika u dužini dva modela oko jedan metar. VW prolazi kroz period obeležen neizvesnosti i pretpostavlja se da je ovo novi pokušaj da se ublaže katastrofalne posledice „Dizelgejt“ afere.

To je potvrdio i član uprave Folksvagen grupe, Herbet Dis, koji je rekao da će MQB platformu koristiti još dve generacije malih i srednje velikih modela sa prednjim pogonom. Tako će se na modularnu platformu „prebaciti“ novi „folksvagen polo“ i „seat ibica“, kao i njihove krosover verzije koje se očekuju u narednih nekoliko godina. Takođe, Folksvagen planira da poveća proizvodnju modela baziranih na revolucionarnoj platfomi koja je predstavljena 2012. godine sa novom generacijom „audija A3“.

Plan je da se do 2018. proizvodnja poveća na sedam miliona automobila godišnje (2014. godine je iznosila samo 2 miliona). Danas platformu koriste svi brendovi VW grupe, a poslednji predstavljeni model je veliki SUV „folksvagen atlas“ koji će debitovati na Salonu automobila u Los Anđelesu (od 18. do 27. novembra).

Paralelno, Folksvagen će nastaviti da ulaže novac u razvoj modularne platforme za električne automobila (MEB), na kojoj bi trebalo da se bazira čak 30 modela u narednih deset godina.

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)