Datum:

15.05.2017. 10:36

Autor:

Ina

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Pojavljivanje svake nove generacije “Folksvagenovog” najprodavanijeg automobila svih vremena, sa više od 30 miliona prodatih vozila, zadavalo je nove glavobolje konkurenciji jer je,”golf” uvek postavljao nove granice, više standarde u najprodavanijoj klasi, koju mnogi, s pravom, nazivaju i “golf klasa”.

Ni nova, sedma po redu generacija nije izuzetak.Predstavljena je 2012, a sada je na tržištu aktuelna takozvana restilizovana sedmica, znatno osvežena i unapređena. Tu su nove svetlosne grupe LED svetala, naravno i sportskiji, dinamičniji izgled.

Samo mesec dana posle zvanične premijere u Srbiji, na Sajmu automobila u Beogradu kompanija “Porše SCG”, zvanični zastupnik “Folskvagena”, organizovala je test-vožnju za novinare specijalizovanih redakcija od Beograda preko Aranđelovca do prelepog etno-sela “Babina reka” na oko 100 km od Beograda.

U karavanu je bilo ukupno devet vozila sa benzinskim i dizel motorima (1,0 TSI 110 KS, 1,6 TDI 90 115 KS i 2,0 150 KS sa DSG sedmostepenim menjačem) sa veoma različitim nivoima opreme.

“Golf 7” je i dalje nenadmašan kada su u pitanju vozne osobine, a znatno je unapređena i unutrašnjost vozila. Novi “golf 7” je krcat i raznoraznim sistemima koji pomažu vozaču u toku vožnje. Imali smo priliku da isprobamo najrazličitije sisteme asistencije počevši od Gesture control (komande se mogu davati i pokretima ruku), Line Assist, adaptivnog tempomata, a tu je i prednji radar koji pomaže kod vožnje u gradu jer će, na primer, zakočiti sam ukoliko vi to ne uradite – ako ne primetite pešaka – i u sličnim situacijama.


Podaci

  • 4.248 mm je dužina
  • 1.790 mm je širina
  • 1.492 mm je visina
  • 50 litara je zapremina rezervaoar
  • 3,9 litara prosečno troši 1,6 TDI DSG

Naravno, pomoći će i prilikom parkiranja, ali će i, ukoliko mu to uslovi vožnje dozvole, isključiti dva (od četiri) cilindra i tako štedeti gorivo. Naravno, novi “golf” vidi i vozila koja dolaze iz takozvanog mrtvog ugla, a ima i zanimljiv sistem koji će vam pomoći u uslovima gradske gužve u režimu “kreni-stani”… Tu su i novi sistem za konekciju, sjajan audio-sistem, nova ergonomska sedišta…

Svi ponuđeni motori na našem testu opravdali su epitet “ekonomičnih i efikasnih”. Svi “konji” pod haubom su vrlo živahni, a potrošnja na testu je bila slična fabričkim normama. To znači da dizelaši troše “kao upaljači”, a najštedljiviji, 1,6 TDI sa DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom, ima prosečnu potrošnju od svega 3,9 litara na 100 kilometara!

Važno je napomenuti da je uvoznik za vozila ove marke “Porše SCG” pripremio odlične akcijske cene za najprodavanije modele, pa tako verzija sa benzinskim motorom 1,0 TSI sa 110 KS i nivoom opreme “trendlajn” košta 15.990 evra, ali ukoliko vozilo kupujete preko “Porše mobilitija”, cena je 14.990 evra, a sleduje vam i poklon od četiri zimske gume sa alu-felnama.

Model 1,6 TDI 90KS sa “trendlajnom” košta 16.990 evra, ali, kao i za 1.0 TSI, cena je 1.000 evra niža za kupovinu preko “Porše mobilitija”, a tu je i poklon – gume sa alu-felnama.

“E-Golf”

Posebno iznenađenje, koje je novinare čekalo u etno-selu “Babina reka”, bio je i model “e-golf” koji predstavlja budućnost “Folksvagena” – koja je već počela.

Ovaj tek registrovani model prvi put je izašao na ulicu u ovom karavanu. Njegove sjajne performanse upotpunjene su dometom od čak 300 km. Ubrzanje od 0 do 100 km/h dostiže se za manje od 10 sekundi. Maksimalna brzina koju razvija je 150 km/h, a njegova cena je oko 45.000 evra.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)