Datum:

31.12.2016. 20:18

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Stavljanje velikog V8 motora ispod haube Mazda MX-5 modela i dalje se čini kao dobra ideja, a isto važi i za najnoviju ND generaciju. O čemu je reč?

Flyin’ Miata već važi za stručnjka u oblasti smeštanja velikih motora u male japanske roadstere, a sada donosi takvo iskustvo onima koji bi voleli da njihov aktuelni MX-5 model bude uzbudljiviji.

Umesto uobičajenih četvorocilindarskih jedinica, ova tjunerska kompanija ugradila mu je 6.2-litarski LS3 V8 motor sa 525 konjskih snaga. Kako bi adekvatno se nosio sa novom snagom, ovaj model dobio je šestostepeni ručni Tremec T56 Magnum menjač, a šasija je dobila unapređenja. Tačnije, spisak poboljšanja počinje od vešanja i većih točkova, preko jačih kočnica, do boljih guma.

Uprkos dramatičnom povećanju kapaciteta, V8 motor ipak ne narušava Miatin balans. Naime, Flyin’ Miata tvrdi da njihove izmene menjaju odnos prednjeg i zadnjeg dela sa fabričkih 52-48 na 53-47.

Iako ovo nije najjeftinija moguća konverzija u V8 pogon, njen tvorac traži 50.000 dolara, ali za taj novac dobije se MX-5 ND sa V8 motorom sa svim fabričkim sistemima i funkcijama.

The World's Smallest Muscle Car

Is this the world's smallest muscle car? American tuners Flyin' Miata have shoehorned a 525bhp 6.3-Litre V8 into the latest Mazda MX-5. See drivetribe.com for more great videos.

Publié par DRIVETRIBE sur mercredi 28 décembre 2016

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)