Torinski “Fijat” je prvu generaciju “pande” proizvodio skoro bez ikakvih izmena, pune 23 godine. Drugu generaciju pravili su Italijani od 2003. do 2011. godine, pa je zaista i bilo za očekivati da će i treća, još uvek aktuelna generacija ovog veoma popularnog gradskog automobila, biti dugovečna.
Dizajneri su baš kao i u slučaju sa “fijatom 500” bili na mukama. Šta uopšte treba popraviti na automobilu koji je i dalje svež, zavodljiv i koji ide dobro na tržištu?
Samo mali zahvati na svetlosnim grupama, nove boje i male promene u kabini vozila. Da se ne naruši prvobitni izgled, a da se, ipak, u skladu sa vremenom osveži.
Brojke
- 3.635 mm je dužina vozila
- 1.643 mm je širina “pande”
- 1.551 mm je visina automobila
- 261 litar je zapremina prtljažnika
Jedine novine su proširena ponuda boja eksterijera – kupci će uskoro moći da naruče “pandu” u novim nijansama crvene (amore Rrd) i metalik sive (Colosseo Grey) – kao i redizajnirane alu-felne. Pripremljene su i nove kombinacije boja presvlaka, a “Fijat” je ove izmene izveo na sve tri verzije “pande”. Standardnu, “kros” i “pandu 4×4”.
Stilske promene u kabini su takođe skoro neprimetne. Ipak, tu je novi, moderniji obruč upravljača koji je blago zaravnjen na svom donjem delu. Osim toga, oznake i brojevi na instrumentima su sada veći i čitljiviji.
“Fijat” je “pandu” model za 2017. opremio i novim “ankonekt” multimedijalnim sistemom, koji se može povezati sa smartfon uređajima pomoću Bluetooth i USB konekcije.
Paleta motora ostala je ista, pa su na raspolaganju 1,2- litarski benzinac sa 69 KS (dostupan i u varijanti na tečni naftni gas), kao i dvocilindarski 0.9 TwinAir, sa 65, 85 i 90 KS (postoji i verzija sa 80 KS koja kao gorivo osim benzina koristi i komprimovani prirodni gas). Dizel opcija i dalje je 1.3 MultiJet II sa 95 KS.
Cene će biti poznate uoči početka prodaje, koji je zakazan za prve mesece 2017.
Izvor: Novosti
Preporuči ovu stranicu prijateljima: