Datum:

29.10.2012. 10:06

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 5401 pregleda

U FIAT-u su odlučili da od modela Bravo naprave uzbudljiv automobil sportskih karakteristika – koncept Xtreme koji je italijanska kompanija predstavila na auto-salonu u Sao Paulu.

Poput nekih drugih proizvođača i FIAT je iskoristio brazilski sajam automobila da ekskluzivno prikaže zanimljiv koncept, koji bi u slučaju pozitivnih reakcija javnosti mogao da preraste u serijski model. 

U ovom slučaju, u pitanju je već poznat automobil, hečbek Bravo, koji je dobio novo, sportsko izdanje. Koncept Bravo Xtreme pretrpeo je značajne promene na spoljašnjosti u poređenju sa standardnom verzijom. 

Na prednjem delu izmenjen je dizajn branika koji je dobio veliku masku hladnjaka sa rešetkom u obliku saća i velikim FIAT-ovim logotipom. Na krajevima branika nalaze se dodatni otvori za vazduh u koje su ugrađena dnevna LED svetla. LED tehnologija prisutna je i na prednjim svetlosnim grupama, koje su delimično redizajnirane, baš kao i na stop svetlima.

Izmenjen je i zadnji branik u kom se nalaze dve izduvne cevi i difuzor. Na vrhu vrata prtljažnika instaliran je spojler, na pragovima aerodinamički dodaci, a sportski izgled koncepta Xtreme zaokružuju specijalne alu felne i niskoprofilni pneumatici. 

U unutrašnjosti automobila umesto zadnje klupe nalaze se dva odvojena sedišta, tako da u Bravo Xtreme mogu da se smeste 4 putnika. 

Ostala unapređenja uključuju ASK audio sistem, redizajniranu instrument tablu i centralnu konzolu i dva ekrana koja su instalirana u naslone za glavu na prednjim sedištima.

Bez pravog motora, ovaj koncept ostao bi samo na nivou kozmetičkih dodataka, pa je FIAT opremio Bravo Xtreme 1.4 litarskim T-Jet motorom sa 16 ventila. Ovaj agregat u stanju je da razvije 256 ks pri 6.600 o/min i 332 Nm maksimalnog obrtnog momenta koji postiže na 5.000 o/min. 

U skladu sa sportskim pedigreom, modifikovano je i oslanjanje koje je znatno kruće i dodatno spušteno za 5 mm u odnosu na regularan Bravo. 

Očekivano, FIAT nije saopštio da li namerava da koncept razvije u serijski model, ali sudeći na osnovu izgleda i tehničkih karakteristika pogonskog agregata, bila bi prava šteta da to ne učini.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)