Datum:

01.10.2011. 23:20

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 5498 pregleda

Prodaja “fijata 500” na tržištu SAD ne ispunjava očekivanja, smatra direktor marketinga udružene kompanije “Fijat-Krajsler” Olivije Fransoa, ali naglašava da problem nije u samom automobilu, nego da se radi o ”pitanju obaveštenosti” kupaca.

Direktor američko-italijanske kompanije “Fijat-Krajsler” Serđo Markione postavio je cilj prodaje od oko 6.000 automobila svakog meseca na američkom tržištu, ali se posle šest meseci ispostavilo da isporuke ni blizu ne dostižu taj nivo.

Prodavci se žale da na raspolaganju imaju samo jedan model “fijat 500”, a “Fijat” je okončao partnerstvo s americkom agencijom “Impato” u Mičigenu koja je bila mala i loše ekipirana da upravlja poslovima lansiranja vozila, preneo je “Autonjuz”.

Fiat je pripremao obeležavanje uspešno obavljene marketinške kampanje, ali stvari nisu išle kako je bilo planirano i svečnost je morala da se otkaže, tvrdi maktetinški magazin “Ed ejdž”.

Fransoa, glavni marketinški stručnjak i ekspert za komunikacije u “Krajlseru”, koji je već imao pune ruke posla, dobio je zadatak ovog meseca da nadgleda prodajnu službu i propagandu Fiata.

Ni nedavno angažovanje čuvene Dženifer Lopez nije dalo željne rezultate u propagandi italijanskog automobila, koja je kritikovana zbog nedovoljne kreativnosti i loše medijske zastupljenosti.

Prošlog meseca magazin “Ed ejdž” otkrio je da je izvršni direktor “Fijata” za Severnu Ameriku Laura Soave izabrala firmu “Impato” da upravlja kreativnim obavezama i strategijom merketinga.

“Impato” je mala butik agencija u Mičigenu koja nije mogla da zadovolji zahteve i uprava “Fijata” je prekinula saradnju.

Izvor: Tanjug

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)