Datum:

23.02.2014. 11:21

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 4449 pregleda

Većina proizvođača automobila se po svaku cenu trudi da poveća svoje prodajne kapacitete kako bi ostvarili veće profite, međutim, ekskluzivnoj firmi kao što je Ferari takva strategija uopšte nije neophodna za uspeh. Kompanija iz Maranela se odlučila da ograniči broj jedinica u prodaji na 7.000 godišnje kako bi povećala ekskluzivnost svojih modela, a na ovaj način je ostvarila rekordnu zaradu u svojoj dugoj istoriji.

Ferari je saopštio da je tokom 2013. godine prodato 6.922 njihovih automobila, što je u poređenju sa rekordnom 2012, pad od 5,4 odsto, međutim, uprkos manjoj prodaji, zarada je skočila za 5 odsto na 2.3 milijarde evra, kao i neto profit na 246 miliona evra. Kompanija je prošlu godinu završila sa 1.36 milijardi evra na računu, što je najveći iznosi u istoriji Ferarija.

Naravno, Ferari je morao da osmisli način da zaradi uprkos manjoj prodaj, a za to je najzaslužniji njihov program personalizacije modela. Iz italijanske firme je saopšteno da je svaki automobil prodat tokom 2013. imao neki lični pečat, naručenu modifikaciju, a kao što pretpostavljate, takve personalizacije poprilično koštaju.

Zaradi su doprinela i Ferarijeva divizija koja se bavi restauracijom modela, “Ferrari Clasiche”, kao i “Corse Clineti” trkački program, a tu je i tematski zabavni park posvećen italijanskom brendu koji vrlo dobro posluje.

Sjedinjene Države su najveće Ferarijevo pojedinačno tržište, na kojem je prošle godine prodato 9 odsto više automobila (2.035 jedinica), što je novi rekord. Kina je druga sa 700, dok je Velika Britanija treća, sa 677 prodatih jedinica.

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)