Datum:

20.02.2013. 10:39

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

2 komentara 5998 pregleda

Po rezultatima nove studije, Ferari je, pomalo iznenađujuće, najmoćniji brend na svetu ispred giganata kao što su “Gugl” i “Koka-kola”.

Propinjući konj iz Italije je osvojio prvo mesto u kategoriji snage brenda, dok je u kategoriji sveukupne vrednosti brenda ubedljivo prvo mesto odneo “Epl”.

Pri procenjivanju snage brenda u obzir su izeti parametri poput prosečnog prihoda od svake mušterije, sredstva potrošena na marketing, lojalnost mušterija, itd., po kojima je Ferari, među 500 drugih kompanija izbio na sam vrh liste.

Sa druge strane, kada je reč o ukupnoj vrednosti brenda, sa “samo” 3.6 milijardi dolara, Ferari predstavlja čist prosek.

“Uvek je zadovoljstvo biti prvi na listama, pogotovo kada su u konkurenciji neke od najpoznatijih kompanija na svetu”, predsednik Ferarija, Luka di Montecemolo je izjavio.

Pet najmoćnijih brendova:

1) Ferari
2) Gugl
3) Koka-kola
4) PwC
5) Hermes

Pet najvrednijih brendova:

1) Epl – $87.3
2) Samsung – $58.8
3) Gugl – $52.1
4) Majkrosoft – $45.5
5) Volmart – $42.3

*vrednost izražena u milijardama dolara

Izvor: Moj auto

2 komentara

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)