Datum:

09.05.2017. 16:19

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Moda smanjenja zapremine motora uzela je ozbiljnog maha, a neki proizvođači su “daunsajzingom” prešli sve mere, pa u određene modele ugrađuju motore daleko ispod kriterijuma koje bi grupe kupaca navele da ih kupuju. Uzmimo za primer brojne automobile “C” segmenta u koje se ugrađuju motori zapremine ispod litre, ili najdrastičniji primer – Fordov “mustang” sa 2,3-litarskim, četvorocilindričnim “ekobust” motorom… Uostalom, mnogi ljubitelji Formule jedan okrenuli su joj leđa sa predstavljanjem nove generacije 1,6-litarskih turbo-motora kojise čuju malo glasnije od usisivača…

Srećom, u Ferariju ne razmišljaju na taj način, pa je Serđo Markjone u nedavnom intervjuu za “Autokar” magazin, pokušao da uveri publiku da se “skuderija” nikad neće odreći svoje filozofije:

“Naš šef razvoja programa motora rekao mi je, recimo, da bi bilo suludo da u V12 ugrađujemo turbo, ali mi ćemo uvek u ponudi umati V12 atmosferski motor!”, izjavio je Markjone, odbacujući tvrdnje da se razmišlja o “daunsajzingu” kad je ovaj brend u pitanju.

Glavni fokus kompanije je razvoj sistema koji će, pre svega, doneti poboljšanje performansi, ali u skladu sa sve strožijim normama oko emisije štetnih gasova. Zato je, najverovatnije, Ferarijeva budućnost u moćnim hibridnim sistemima, čija je osnova stari, dobri, moćni i glasni V12…

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)