Datum:

19.10.2016. 16:09

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Rojters izveštava da mnogi evropski proizvođači prave zaokret u svojoj politici snižavanja emisije štetnih gasova i da umesto motora male zapremine, rešenje traže u hibridnim i električnim pogonima. Razlog ovakve odluke je vrlo jednostavan, fabrički testovi ne odražavaju realnu emisiju štetnih gasova.

Glasine kažu da će Renault napustiti svoj benzinski motor od 900 kubika koji ima velikih problema sa emisijom ugljen-dioksida i ugljen-monoksida. Umesto prepravke agregata, čelnici kompanije izgleda su odlučili da ga zamene novim motorom i to veće zapremine.

Veruje se da će Renault, uz General Motors i Volkswagen, potpuno napustiti filozofiju motora male zapremine. GM će odbaciti svoj dizel agregat od 1,2 litra, dok će Volkswagen povećati zapreminu benzinskog motora u Polu sa 1,4 na 1,6 litara.

Nakon skandala sa Volkswagenom, EU uvodi strožije testiranje emisije štetnih gasova kod novih modela. Istraživanja koja su sprovele određene zemlje pokazuju da dizel agregati Renaulta, Opela i Fiata izbacuju posebno veliku količinu štetnih gasova. Sa druge strane, šef istraživačkog odeljenja Mercedesa, Tomas Veber, izjavio je za Rojters: „Jasno je da mala kubikaža motora nije prednost. Zbog toga se nismo priključili trendu trocilindričnih agregata.“

Volkswagen se sve više okreće elektrifikaciji vozila, a cilj kompanije je da do 2025. godišnje dostigne prodaju između dva i tri miliona vozila na električni pogon.

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)