Datum:

05.06.2018. 9:03

Autor:

Ina

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Startap kompanija Nobe iz Estonije pokrenula je Internet kampanju kako bi sakupila sredstva za razvoj i proizvodnju malog gradskog vozila na struju.

Projekat Nobe 100 osmislio je osnivač i direktor ove firme, Roman Muljar. Reč je o malom automobilu sa 3 točka i električnim pogonom, koji uz to ima pravi retro dizajn.

Zahvaljujući malim dimenzijama, Nobe 100 je idealan gradski auto koji ima odlične manevarske sposobnosti i koji može da lako pronađe parking prostor u pretrpanim ulicama.

Za razliku od nekih drugih kompanija koje takođe planiranju da ponude kupcima male električne automobila, Nobe 100 ima dizajn spoljašnjosti koji ga izdvaja od konkurencije.

Osim po obliku karoserije, koji pripada nekim prohujalim vremenim, ovaj automobil ističe se i po opciji delimično sklopivog krova, pa se vozilo lako pretvara u polukabriolet.

Retro dizajn prisutan je i u kabini automobila u koju mogu da se smeste tri odrasle osobe, a da ostane dovoljno prostora i za odlaganje manjeg prtljaga iza zadnjeg sedišta.

Sa inženjerske tačke gledišta, Nobe 100 je osmišljen kao potpuno ekološko vozilo. Pored toga što ga pokreće elektromotor, auto je 100% sastavljen od delova i materijala koji se mogu reciklirati i ponovo koristiti.

Specifikacije električnog pogonskog sistema nisu poznate, ali je saopšteno da u kombinovanom režimu vožnje automobil može da pređe do 220 km sa punim baterijama, dok je maksimalna brzina 110 km/h.

S obzirom da u kompaniji kažu da Nobe 100 ima pogon na sva 3 točka, sistem se najverovatnije sastoji od 2 elektromotora.

Navodi se i da je za potpunu dopunu baterija potrebno 2 sata punjenja (ne kaže se na kojoj vrsti punjača).

Da bi Nobe 100 postao stvarnost, potrebno je da kompanija u kampanji prikupljanja novca inkasira oko milion evra.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)