Datum:

30.05.2017. 22:39

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Kako obeležiti veliki jubilej – 75. rođendan brenda? “Džip” je to uradio specijalnom edicijom svojih modela koji doživljavaju tržišnu renesansu i koji godinama unazad beleže rast prodaje.

Na testu “Novosti” imali smo priliku da isprobamo “renegejd” sa dizel-motorom od dva litra i 140 “konja”, sa manuelnom transmisijom (šest brzina), naravno, ukrašen posebno u čast jubileja – 75. godišnjice.

Od običnog modela “renegejda”, jubilarni model se razlikuje pre svega u brojnim detaljima. Tu je “75. bedž” izrađen u “satenskom” hromu sa bronzanim i narandžastim detaljima na vozačevom bočnom panelu i prepoznatljivom Renegade oznakom na vratima. Tu su i specijalne Renegade 75th roof rails – krovne šine pune dužine i bronzane boje niskog sjaja, koja im daje, kako “Džip” navodi u svojoj brošuri, izuzetno suptilan, ali istovremeno i upečatljiv izgled.

Tu su i dodaci koji su uočljivi “na drugi pogled”, kao što su detalji na ručkama, zadnjoj tabli i prednjoj rešetki.

Jedinstvenom izgledu znatno doprinose i veliki 18-inčni aluminijumski točkovi takođe u bronzanoj boji koji, opet da citiramo “Džip” – mogu da pregaze grad ili pokore divljinu jednakom lakoćom.

Cela priča “Džipa” je u suštini vezana za avanturistički duh, pa ne čudi što svakim detaljem i novi “renegejd” pruža priliku da “oživite avanturu”. Sedišta su od tkanine u ekskluzivnom izdanju povodom 75. godišnjice i daju modelu prepoznatljiv izgled zahvaljujući upečatljivim umecima u dve kombinacije, od boje lana do crne i od boje mandarine do peščane nijanse.

Uz pomoć šestostepenog manuelnog menjača, snaga svih 140 “konja” koje isporučuje 2-litarski “multidžet” dizel, bez problema “nosi” jubilarni “renegejd” kroz sve izazove.Okretan u gradu, spretan van asfalta, “renegejd” može u pomoć da pozove i “4×4” pogon jednostavnim pritiskom na dugme, a u stanju je da vozaču ponudi da izabere jedan od četiri režima vožnje (naravno u zavisnosti od podloge terena na kojem se vozi): “auto”, “sneg”, “blato” ili “pesak”.

Maksimalna brzina je 184 kilometra na čas, a od nula do 100 kilometara na čas su potrebne 10,2 sekunde.

Pri svemu ovome potrošnja ovog “renegejda” je više nego ekonomična. Po gradu, navodi fabrika (a i mi smo na našem sedmodnevnom testu imali otprilike istu potrošnju) iznosi 6,7, van grada 5,1, a u mešovitom režimu 5,7 litara dizela na 100 pređenih kilometara.

Cena specijalne edicije, za koju vlada veliko interesovanje kod ljubitelja “džipova”, sa obiljem dodatne opreme iznosi oko 25.000 evra. 

Podaci

  • 1.502 kg je masa vozila
  • 4.236 mm je dužina
  • 1.805 mm je širina
  • 1.667 mm je visina 
  • 5,7 l je potrošnja
  • 351 lit. je prtljažnik
  • 1.956 ccm je zapremina motora

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)