Datum:

14.10.2011. 19:30

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , , ,

Statistika:

0 komentara 7161 pregleda

Najnovija uloga Dženifer Lopez u podsticanju ne baš uspešne prodaje Fiata 500 u Sjedinjenim Američkim Državama preneta je na novi nivo u ponedeljak, kada je Chrysler objavio novu reklamu pod nazivom ”Moj svet”. Video prikazuje Lopezovu iza upravljača Fiata 500 (2012) kako vozi kroz svoj stari kraj u Bronksu.

”Nova reklama prikazuje kako Njujork nastavlja da je podstiče da bude jača, oštrija i da misli brže,” saopšteno je iz Chryslera.

Ovaj proizvođač novu reklamu opisao je kao prvi pokušaj Lopezove da reklamira Fiat 500, iako je ranije objavljen trailer – zapravo reklama – za njen singl ”Papi” u septembru. Muzički spot, u kom je i Fiat 500 jedan od glavnih učesnika, do utorka je pregledan 14.643.745 puta na YouTube-u. Od 12. septembra, kada je prvi put prikazan spot za ”Papi”, prodaja Fiata 500 skočila je za 31%.

Novi ”Moj svet” prijemčiviji je publici zato što Džej Lo u njemu, dok vozi ulicama Bronksa, poručuje da: ”Ovo su za vas možda samo ulice, ali za mene, to je igralište.” Originalni slogan reklame glasi: ”Life Is Best When Driven”.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)