Datum:

19.10.2014. 23:31

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 3869 pregleda

Prva Škoda Felicia sišla je sa proizvodnih traka fabrike Mlada Boleslav 17. oktobra 1994, čime je započela moderna era češkog proizvođača.

Felicia označila prekretnicu u razvoju Škode, s obzirom da je to prvi model koji je predstavljen nakon što je ta fabrika uspostavila partnerstvo sa Volkswagenom, 1991. godine. Nakon nje, usledili su i drugi modeli, pre svega Octavia, koji su potpuno preoblikovali imidž češke komanije.

Tri godine pošto se udružila sa Volkswagenom, Škoda je lansirala Feliciju, kao naslednika već zastarelog modela Favorit. Uticaj Volkswagena bio je primetan kako u dizajnu spoljašnjosti i unutrašnjostia automobila, tako i u mehaničkim unapređenjima.

Nakon hečbeka, predstavljene su karavan i pik-ap verzije.

02

Prva Škoda Felicia imala je benzinski motor sa 1.289 ccm, u dve varijante, sa 54 ks (40 kW) i 68 ks (50 kW).

Izbor motora proširen je 1995. godine 1.6 litarskim benzincem sa 75 ks (55 kW) i 1.9 litarskim dizelašem koji je proizvodio 64 ks (47 kW).

Iste godine predstavljena je i karavan verzija, Felicia Combi, kao praktičan model sa većim prtljažnikom.

03

Restilizacija je usledila 1998, kada je Felicija pretrpela određene izmene u dizajnu, dobivši novu, veću masku hladnjaka, koja je prethodno predstavljena na modelu Octavia 1996. godine.

Proizvodnja Škode Felicije okončana je 2001, nakon što je iz pogona kompanije izašlo 1.401.489 automobila, i pošto se na tržištu već pojavio njen naslednik – Fabia.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)