Datum:

16.12.2015. 10:21

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 4104 pregleda

Poznati italijanski proizvođač ekskluzivnih dvotočkaša, Ducati, za predstojeću motociklističku sezonu, predstavio je čak devet novih modela. Po prvi put u svojoj istoriji, zakoračio je u svet “čistokrvnih” enduro motocikala, koji su pripremljeni za ekstremne uslove ekspoloatacije. Ovom prilikom Ducati nam predstavlja, svoju “divlju” stranu Twituj ovo!, kako nam to govori reklamni slogan, a to će učiniti kroz novu Multistradu 1200 Enduro.

Zvaničnu premijeru, Ducati Multistrada 1200 Enduro, imala je pre tri nedelje, tokom ovogodišnjeg sajma motocikla u Milanu, EICMA 2015. Kupcima će biti ponuđena mogućnost da se “igraju” i kombinuju, raličite komponente i akcesoarise, iz Ducatijeve ponude dodatne opreme i tako stvore motocikl koji odgovara njihovim potrebama. Praktično postoje dve različite varijacije ovog motocikla, ali im je polazna osnova ista, tačnije, jedan motocikl koji možete konfigurisati u dva pravca.

Prva verzija Enduro Multistrade je zamišljnea kao “Globetrotter”, u bukvalnom prevodu globalni, svetski “kasač”. Motocikl je namenjen putovanjima na duže staze, sa njim možete poneti dosta prtljaga i biti bez brige da li ćete voziti asfaltiranimim deonicama puta ili makadamom.

Za sve one kojima je potrebna dodatna “inekcija” adrenalina, tu je drugo lice Enduro Multistrade. Kada se oslobodi, kofera, nosača i ostale dodatne opreme za putovanje, prema rečima ljudi iz Ducatija, ovaj motocikli postaje čistokrvni “off roader”.

Pogonska jedinica je dobro poznati Testastreta 11° DVT (Ducati Variable Valve Timing), koga ne treba posebno predstavljati, agregat u čije smo se performanse i brutalnu snagu, uverili u nekoliko navrata. Kada smo već kod Testastretine moći, pomenimo da ovo remek delo mehanike, oslobađa 160 KS pri 9500 o/min i 136 Nm obrtnog momenta, pri 7500 o/min.

Najznačajnije promene koje distanciraju Enduro od redovne Multistrade i čine ga zapravo “enduro” modelom, sposobnim za vožnju na svim vrstama podloge, jesu, nova ciklistika, sistem oslanjanja, žičani točkovi (napred 19”, pozadi 17”), povećana zapremina rezervoara na 30 litara, kako i poseban softver, koji pruža mogućnost vozaču, da preko TFT displeja i prekidača na ručici, bira između četiri različita moda za vožnju.

eicma-2015-ducati-multistrada-1200-enduro-eyes-new-adventures-photo-gallery_1

eicma-2015-ducati-multistrada-1200-enduro-eyes-new-adventures-photo-gallery_2

eicma-2015-ducati-multistrada-1200-enduro-eyes-new-adventures-photo-gallery_3

eicma-2015-ducati-multistrada-1200-enduro-eyes-new-adventures-photo-gallery_4

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)