Datum:

29.05.2011. 23:31

Autor:

Ina

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara 3828 pregleda

Japanska autokompanija “Tojota” osnovala je društvenu mrežu, preko koje vozači mogu da uspostave kontakt sa svojim vozilima na sličan način na koji komuniciraju korisnici mreže “Tviter” i “Fejsbuk”.

Tokom predstavljanja mreže, u prostorijama “Tojote” u Tokiju, vlasnik hibridnog modela “prijus” je uz pomoć poruke na mobilnom telefonu od svog automobila nazvanog “pri-boj” doznao “da bi trebalo da se seti da preko noći napuni akumulator preko priključka za struju u kući”.

Kada je vlasnik uključio svog “ljubimca” u utičnicu, on mu je odgovorio – Punjenje će biti završeno do 2,15 ujutro. Da li je to u redu? Vidimo se sutra.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)