Datum:

12.03.2011. 16:57

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , , , , , , , ,

Statistika:

0 komentara 14915 pregleda

Salon u Ženevi, koji traje do nedelje, pored futurističkih studija i superautomobila, ponudio je nekoliko novih i pristupačnih modela koji će se uskoro pojaviti na srpskom tržištu.

Sredinom godine u prodaju stiže hedžbek verzija „ševrolet kruza“, pobednika WTCC šampionata. Praktično, svaki četvrti automobil prodat u Evropi je kompakt, a gotovo 70 odsto tog tržišta čine modeli sa petora vrata. Zato i ne čudi da „Ševrolet“, koji 2011. slavi stogodišnjicu postojanja, ima velika očekivanja od „kruza“ u hedžbek verziji. Koncept predstavljen prošle godine u Parizu doživeo je samo blaže kozmetičke promene branika i svetala, kao i prednjih maglenki koje su sada okrugle. Sve ostalo je zadržano, a posebno se ističe dinamičan izgled „kruza“ sa opadajućom linijom krova, karakterističnom za kupe automobile, koji bi trebalo da se dopadne mlađim kupcima. „Kruz“ hedžbek raspolaže sa velikim prtljažnikom (400 litara) i na početku će deliti motore sa sedan verzijom. U pitanju su ne toliko živahni, ali provereni 1,6 i 1,8-litarski benzinci (115 i 140 konjskih snaga), kao i dvolitarski turbo dizelaš sa 150 KS.

Novi „ševrolet aveo”

„Ševrolet“ je u Ženevi otkrio sve karte među kojima se nalazi i novi „aveo sedan“ sa prtljažnikom od 502 litra. Predstavnici američke kompanije kažu da je još aktuelni „aveo sedan“ peti najprodavaniji model u Evropi u svom segmentu, a da će s novom generacijom rezultat biti još bolji. Simpatični „aveo“ će pokretati 1,2-litarski benzinci sa 70 i 86 konjskih snaga, kao i dizelaš 1.3 u, takođe, dva izdanja – sa 75 i 95 KS. Njegova prodaja počinje u drugom delu 2011. godine.

Stiže i „kija rio”

„Aveo“ će u B segmentu imati ljutog rivala u potpuno novoj „kiji rio“ koja je prvi put izložena baš u Ženevi. „Rio“ će se u startu nuditi u dve verzije karoserije, kao hedžbek (dužina 4,045 metara, prtljažnik 292 litra) i sedan (4,365 metara, prtljažnik 390 litara), dok je planirano da se 2012. godine pojavi i verzija sa troja vrata. Kao i konkurencija, „Kija“ će pod haubu svog automobila ugrađivati savremene benzinske i dizel motore niske potrošnje i emisije štetnih gasova. Jedan od svakako zanimljivijih motora je i 1,1-litarski trocilindrični dizel sa 70 konjskih snaga. Od naredne godine u ponudi će biti i novi 1,2-litarski GDI turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem. U Ženevi smo imali priliku da se uverimo da je „rio“ kvalitetom i dizajnom odskočio u odnosu na prethodnu generaciju i da će biti tražen među srpskim kupcima. Naravno, kao i svaki model B segmenta, potražnja će direktno zavisiti od cene koja bi trebalo da bude na nivou „dačije sandero“.

Redizajnirani „pežo 308”

„Pežo“ je osvežio svoj popularni model 308, a najveće promene doživeo je prednji deo sa novim dizajnom farova, dnevnim LED svetlima i većim grilom. Materijal u kabini je za nijansu kvalitetniji, a Francuzi su obećali da će fejslift verzija „pežoa 308“ ponuditi bogatiju serijsku opremu po nepromenjenoj ceni. „Hjundai“ se pohvalio novim modelom i40 u karavanskoj verziji, koji će biti izložen na Salonu u Beogradu zajedno sa trećom generacijom „ford fokusa“ i redizajniranom „hondom akord“. Naravno, u priči o novitetima ne bi trebalo da zaboravimo ni „mercedes C klase“, „folksvagen tiguan“, „reno letitjud“…

Izvor: Blic

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)