auto-servis

Datum:

11.10.2010. 14:21

Autor:

Ivan Minić

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 7064 pregleda

Kupcima novih vozila prodavci savetuju da dobro prouče uslove garancije i da poštuju savete ovlašćenih servisera o održavanju automobila. Tokom važenja garancije ovlašćeni servisi su u obavezi da besplatno otklone sve kvarove koji su u skladu sa uslovima koji variraju u zavisnosti od marke i modela vozila.

Poštovanje garancije je veoma bitno, jer novi automobili do prodaje praktično nisu imali priliku da budu testirani u dužem periodu svakodnevne vožnje, a uvek postoji mogućnost da se u procesu proizvodnje potkrade neka greška.

U garantnu obavezu većine proizvođača automobila ne spada uobičajeno trošenje komponenata vozila kao što su pneumatici, metlice brisača, svećice, amortizeri, lamele, filteri, podešavanje vrata, haube i slično. Takođe nije pokrivena ni šteta nastala uticajem spoljašnjih faktora, odnosno usled sudara, loših puteva, poplava, udara groma, zemljotresa ili nekih hemijskih faktora.

Većina proizvođača automobila garantuje ispravnost vozila na tri godine ili 100.000 pređenih kilometara ili na dve godine bez ograničenja na pređene kilometre.

Ipak da bi garancija važila neophodno je da se vozač pridržava uputstava za upotrebu vozila. To znači da sve popravke, kao i redovno održavanje, treba da se rade isključivo u ovlašćenom servisu i da se tom prilikom ugrađuju originalni delovi.

Autor: Marko Petković, Izvor: Blic

Ako vam se ova vest dopala razmislite o tome da ostavite komentar ili je podelite sa prijateljima.
0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)