Datum:

16.01.2017. 19:35

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Alfa Romeo je trenutno usred predstavljanja svog najvažnijeg modela, što se posebno odnosi na tržište Sjedinjenih Američkih Država, gde će Giulia biti prvo regularno vozilo ovog brenda nakon 4C sportskog modela.

Ovaj brend davao je velika obećanja u proteklih nekoliko godina, ali sada se odmaklo dalje od obećanja: naime, Giulia konačno ulazi u proizvodnju, a i Stelvio je zvanično predstavljen publici preko Atlantika na Salonu automobila u Los Anđelesu prošle godine.

Direktor Alfa Romea Rid Bigland želi da promeni imidž ovog brenda, odnosno njegovu poziciju na tržištu – iz male niše i mejnstrim tokove, uprkos tome što je njegov rang na ovom tržištu ograničen na tri modela (Giulia, Stelvio i 4C).

Bigland je rekao da sedani i SUV-ovi srednje veličine u premium segmentu predstavljaju nešto više od 40 odsto prodaje na američkom tržištu, što Alfa Romeu daje otvorenu priliku da poveća svoje prisustvo među tamošnjim kupcima.

Američki ogranak FCA već je lansirao Giulia Quadrifoglio model na ovo tržište. U decembru je isporučeno 100 jedinica, a Bigland kaže da će se do kraja januara na ovom tržištu naći dodatnih hiljadu.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)