Datum:

15.07.2012. 9:04

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 5455 pregleda

Automobil iz komšiluka, kako mnogi zovu rumunsku „dačiju“, koju je pod svoje uzeo francuski gigant „Reno“, i gotovo napravio čudo, godinama jezdi srpskim drumovima. Ove nedelje predstavljamo „gradske“ verzije, transportna i krosover vozila, po cenama od 1.650 do skoro 15.000 evra.

Do 2.000 evra – U ovoj grupi najviše modela je koji više nisu deo proizvodne linije ove marke automobila. Iako bi ovaj podatak trebalo da bude jasna asocijacija za oldtajmere, s „dačijom“ to nije slučaj. Reč je o prethodnicima popularnog „logana“, prosečne starosti do 10 godina. Sa domaće berze polovnjaka izdvojili smo model „nova“ sa benzinskim motorom i pogonom na gas. Vozilo je za 11 godina prešlo 202.000 kilometara, a može se pazariti za 1.650 evra. Drugi predstavnik ove grupe – model „solenca“, vodi poreklo iz 2004. godine. Poseduje agregat od 1.390 kubika i 75 konjskih snaga, a na satu je „zakucano“ 83.650 kilometara. U standardni paket opreme ulaze i radio-kasetofon, svetla za maglu i kodiran ključ. Košta 1.500 evra.

Do 5.000 evra – Fokus je na nasledniku „solence“ – „loganu“, koji je predstavljen 2004. godine kao niskobudžetni porodični automobil. Jeftiniji, a samim tim i stariji modeli, s početka serije, mogu se naći po ceni od 2.500 evra. Karakteriše ih u proseku sedam godina starosti i upisanih oko 100.000 kilometara na satu. Od redizajnirane verzije izdvojili smo trogodišnju limuzinu sa benzinskim motorom od 1.390 kubika. Sa 59.600 kilometara druma iza sebe i fabričkim paketom opreme, procenjuje se na 4.800 evra. Iako ne pripada liniji „logana“, u ovu kategoriju cena ulazi i pikap model. Istog godišta kao i prethodnik, ovo transportno vozilo pokreće dizel agregat zapremine 1.500 kubika kojim je prešao 45.500 kilometara. ABS i ESP sistem garantuju sigurnost tokom vožnje, a dodatnu opremu čini servo volan, putni računar, radio CD, tempomat… Cena ovog automobila je okruglo 5.000 evra.
 
Do 8.000 evra – Izbor je ovde proširen za još jedan model. Reč je o „sanderu“ koji je na tržište izašao 2008. godine, pa svi „polovnjaci“ iz ove linije pripadaju kategoriji „mlađih“ automobila. Tako se vozilo 2011. godišta može pazariti za 8.000 evra. Automobil je garažiran sa kombinovanim pogonom na benzin i gas, što ga svrstava u rang malih potrošača.

 

Luksuzni „Duster“

Do 15.000 evra – Rezervisano je za velike gabarite koje poseduje „dačijin“ SUV – „duster“. U domaćim oglasima „polovnjaci“ ovog tipa gotovo da se mogu izjednačiti s novim automobilima jer su proizvedeni ove godine, a jedino u čemu se razlikuju jeste pređena kilometraža. Tako 1,5-litarski benzinac od 105 konjskih snaga, korišćen kao test-vozilo, košta 14.900 evra. Prešao je tek 4.000 kilometara, poseduje pogon na sva četiri točka, a od dodatne opreme ima aluminijumske felne, putni računar, elektropodesive retrovizore…

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)