Datum:

13.12.2016. 16:42

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Folksvagen je sa bezbroj sitnih promena unapredio svoj gradski automobil „up“, veterana sa više od četiri godine staža na tržištu.

Nemci su na sebi specifičan način, jedva primetno ali sa dosta pažnje, doterali „up“ koji se sada u vožnji ponaša kao pravi VW – od položaja za upravljačem, preko majstorski doteranog ogibljenja do rada menjača i motora. Jednostavno, nemate utisak da ste u 3,6 metara dugačkom automobilu, naravno, sve dok ne krenete u manevar za parkiranje.

Što se vizuelnih izmena tiče, Folksvagen je žmigavce sa bokova preselio na kućišta spoljašnjih retrovizora, dok su prednji farovi „prošarani“ diodama za dnevno svetlo. Nova je i prednja maska, sada po uzoru na ostale modele iz VW game, a verzije sa skupljim paketima opreme mogu da se pohvale i hromiranim elementima. Druga, možda i važnija stvar za uspeh modela „up“ je i viši stepen personalizacije. Dvobojna karoserija, nalepnice, točkovi u boji, panoramski krov, audio-uređaj sa 300 vati… Sve navedeno je neophodno da bi se privukli mlađi vozači koji bi u „up“ trebalo da vide svoj prvi automobil.

Kroz tretman podmlađivanja je prošao i enterijer, sada sa kvalitetnijim materijalima u više boja, novim dizajnom presvlaka i držačem za mobilni telefon, postavljenim na vrhu centralne konzole. Istraživanja otkrivaju da vozači sve više koriste svoje telefone umesto klasičnih navigacija, tako da je držač praktičan dodatak koji ćete koristiti svakodnevno.

Srpska realnost je trocilindrični atmosferski benzinac sa 999 kubika i 60 KS pri 5.000 obrtaja u minutu. Skroman obrtni moment od 95 Nm dostupan je u rasponu od 3.000 do 4.500 o/min. u kojem će motor provesti i najviše vremena. Sve preko 4.500 obrtaja je mučenje, bez rezultata, jer se ne povećava brzina, već potrošnja i buka.

Prva tri stepena ručnog menjača su kratka i 900 kilograma teški „up“ do 60 km/h ubrzava za manje od šest sekundi. Hod ručice menjača je kratka i precizan i ne zamara vozača ni u najvećim gužvama. Isto važi i za papučicu kvačila. Upravljač se podešava po visini, lagan je, ali pruža osećaj kao da se nalazite u većem automobllu. Krug okretanja je 9,8 metara i „up“ je kao skrojen za snalaženje u gužvama. Testirani „up 1.0“ sa osnovnim paketom opreme „move up!“ košta 10.247 evra, dok je za verziju sa petora vrata potrebno da se doplati još 440 evra.

Motor                         3-cilindrični, benzin

Zapremina                  999 kubika

Snaga                        60 KS pri 5.000 o/min.

Maks. obrtni moment  95 Nm pri 3.000 o/min.

Pogon                        na prednjim točkovima

Menjač                       5-stepeni, manuelni

Ubrzanje                     za 13,8 sek.

Maksimalna brzina      162 km/h

Dimenzijje                   3.600/1.641/1.504 mm

Međuos. rastojanje       2.407 mm

Prtljažnik                     251-951 litara

Rezervoar                    35 litara

Prosečna potrošnja      4,4 litara

Emisija CO2              101 g/km

Cena                         10.687 evra

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)