Datum:

16.05.2019. 9:33

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

VW grupacija je tek u početnoj fazi implementiranja svog “Vision 2030” plana. Taj plan podrazumeva ozbiljnu rekonstrukciju nemačkog giganta tokom narednih 11 godina. Nedavno su se pojavile informacije da bi neki premijum brendovi iz okvira VW grupacije mogli biti prodati ili ukinuti.

Naime, čelnici grupacije još uvek nisu ni izabrali ljude koji će sporvoditi inicijativu “Vision 2030”. Ipak, magazin Automobile je nekako uspeo da dođe do nekih informacija (spekulacija) o početnim planovima kompanije.

Automobile prenosi da su brendovi Volkswagen, Audi i Porsche zapravo jedini koji su sigurni u VW grupaciji. Sudbina ostalih brendova pak, “nije zapisana u kamenu”, citira neimenovane izvore Automobile. Po njihovim rečima, Škoda i Seat bi mogli da radikalno promene svoj dizajnerski pravac. Takođe, Bentley, Bugatti, Ducati, Italdesign i Lamborghini bi mogli da budu prodati, ili čak ugašeni.

Najviše razloga da se boji, prema ovim informacijama, ima Bentley. Razlog za to je, kako se navodi, činjenica da je taj brend previše “staromodan”. “Zašto investirati u kompaniju koja stalno gleda unazad a ne u budućnost?”, naveo je taj neimenovani izvor. U svakom slučaju, i ako zaista dođe do toga da se Bentley razdvoji od VW-a, to se sigurno neće desiti preko noći. Pretpostavljamo da bi se prvo istražile alternativne opcije, kao što je na primer prodaja tog brenda.

Imajmo na umu i da je plan “Vision 2030” zamišljen da se ostvari tek za više od decenije. To znači da bi Bentley lagano mogao predstaviti novi SUV o kom kruže glasine. Takođe, ovaj brend namerava da sledeće godine predstavi i novi Flyin Spur model.

Isti izvori su naveli i da bi Bugatti mogao napustiti VW grupaciju, ali da bi ipak ostao u kontroli Porsche-a. Naime, upravljanje francuskim proizvođačem automobila bi bilo prepušteno unuku Ferdinanda Poršea, Ferdinadnu Pijehu.

Automobile prenosi da je glavni razlog zbog kog bi se VW grupacija odlučila na ove korake zapravo elektrifikacija. Kako se navodi, prodajom gore navedenih brendova bi se dobila ogromna suma novca koja bi mogla biti uložena u kreiranje samostalnog brenda u okviru VW grupacije koji bi se bavio samo proizvodnjom električnih automobila.

Naravno, moramo uzeti u obzir da su sve ove informacije zapravo nezvanične i da potiču od izvora, za koje bi se lako moglo ispostaviti da uopšte nisu legitimni. Prema tome, sve ovo uzimamo kao nešto što bi se moglo dogoditi, ali šanse za to su jako male.

Izvor: Vrele gume

0 komentara
Ostavi komentar
Ime (*)

E-mail (*)

Komentar

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)