Datum:

16.12.2010. 20:11

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 7034 pregleda

Audi A1 na tržištu nije prošao onako kako su se njegovi tvorci nadali, mada se njima navodno ne čini tako. Kao jedan od razloga slaboe prodaje A1 nameće se to što je ovaj automobil jednostavno preskup za svoju ciljni grupu, a to su mladi ljudi, prenosti sajt Automobilwoche.

Početna cena ovog modela u Nemačkoj je 15.800 evra, a iz Audi-ja uopšte ne smatraju da je to puno novca i da je posledično dovelo da slabije prodaje. U ovoj kompaniji smatraju da se prodaja A1 može smatrati uspešnom, mada njihovi potezi baš ne odišu tolikim samopuzdanjem. Kada je zvanično lansiran na tržiše, kompanija je procenila da će od 50.000 primeraka proizvedenih tokom ove godine, oko 30.000 biti prodato. Međutim, realnost je drugačija – do sada ih je prodato svega 20.000. Godišnji kapacitet belgijske fabrike u kojoj se proizvodi A1 iznosi 100.000 vozila.

Audi A1 je trebalo da bude glavni konkurent BMW-ovom Mini-ju, ali je problem upravo – njegova cena. Na logično pitanje kako to da se Mini dobro prodaje, a ima veću cenu od A1, odgovor je da BMW to sebi može dozvoliti, jer Mini, za razliku od A1, ima status kultnog automobila.

Postoje izvesna govorkanja o tome da će Audi, kao bi anulirao neuspeh u prodaji A1 (koji verovatno nikada neće priznati), godinu dana ranije izbaciti verziju sa petoro vrata (jer sadašnji A1 ima troje). Dakle, sledeće godine, a ne 2012. možemo očekivati Audi A1 sa 5-oro vrata. Postoji i plan B, a to je ponuda Audi-ja A1 američkom tržištu, obzirom da je sadašnji predviđen za evropsko. Sigurni smo da će se Audi već nekako snaći, te nema mnogo prostora za brigu. Ipak je to Audi.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)