Datum:

12.04.2020. 9:11

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, , , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Još jedan interesantan projekat kompanije Trio Motors (Isuzu Srbija)  spreman je da krene „u svet“, uprkos svim dešavanjima oko nas. Reč je o modelu D-Max koji je poneo naziv Green Monster. 

U pitanju je svestrano vozilo, namenjeno kako redovnom saobraćaju, sa svim pratećim homologacijama i atestima za dodatnu opremu, tako i off-road avanturama, budući da je ovakvom tipu vozila, prirodno stanište ipak daleko od asfaltnih puteva, te da je i dobar deo pomenute opreme ugrađen upravo radi lakšeg savladavanja neprohodnih terena.

Ono što je važno napomenuti jeste da je Green Monster, odnosno „zeleno čudovište“ nastalo na bazi serijskog primerka, uz minimalne prepravke, a obogaćeno mnoštvom specijalizovane opreme namenjene D-Max modelu, a zatim „ukrašen“ specijalnom folijom u Wasabi Green Matt boji i pratećim grafičkim dodacima.

Dakle, na standardni D-Max Crew Cab ugrađen je tzv. lift-kit od 2 inča, kojim je u proseku povećan klirens za oko 50 milimetara. Takođe, u cilju povećanja terenskih sposobnosti, ali i određenog povećanja klirensa, montirani su pneumatici BF Goodrich All-Terrain KO2, dimenzija 265/70 R17.

Radi lakšeg ulaska i izlaska iz vozila, tu su i čelični bočni pragovi Overland koji ujedno služe i da zaštite karoseriju prilikom off-road vožnje. Takođe u službi zaštite karoserije jesu i plastične oplate blatobrana napred i pozadi, dok se na „haubi“ nalazi ukrasni detalj u vidu tzv. scoopa, odnosno usisnika vazduha za interkuler.

Napred je, umesto serijskoj, ugrađen metalni off-road branik firme AFN, iza kojeg se „skriveno“ nalazi vitlo marke Superwinch, vučne sile od 9500 lbs, dok se na samom „braniku“ nalaze dodatna LED osvetljenja. Donji deo vozila zaštićen je i čeličnim pločama Rival 4×4, koje se prostiru od metalnog branika, a protežu se gotovo celom dužinom donjeg postroja.

Pozadi je, umesto serijskoj, takođe ugrađen specijalni metalni branik u koji su integrisana i svetla za vožnju unazad, kao i kuka za vuču, koja se može montirati/demontirati po potrebi. Vozilo je opremljeno i izmeštenim usisom vazduha za pogonsku jedinicu, tzv. snorkelom marke Safari, koji omogućava da se efikasno savladavaju i vodene prepreke znatno dublje od standardnih 600 milimetara.

Na krovu se nalaze uzdužne krovne „šine“ na koje mogu da se, po potrebi, montiraju poprečni nosači radi korišćenja raznih dodataka. U ovom slučaju, na poprečne Thule nosače moguće je montirati krovni kofer, specijalne nosače za bicikle ili čak veliki krovni šator ukoliko planirate da se upustite u ozbiljnije avanture u prirodi.

Tovarni sanduk je „zatvoren“ ugradnjom hardtop poklopca bez bočnih stakala, koji poseduje integrisano treće stop svetlo, grejače zadnjeg stakla, kao i centralno zaključavanje. Unutar tovarnog prostora nalazi se specijalni sistem fioka i pregrada, američke firme Decked, koji ne samo što je koristan za odlaganje alata i raznih sitnica, već gornja površina može da ponese i teret mase do 1000 kilograma.

Na kraju, kako bi i enterijer bio „u tonu“ sa spoljašnjim izgledom, D-Max Green Monster je dobio diskretne vizuelne izmene u vidu zelenih detalja oko centralne konzole i delova oplate vrata, dok se na naslonima za glavu sedišta nalaze izvezeni logotipi ISUZU D-Max u odgovarajućoj zelenoj boji.

Uskoro ga očekujemo na testu, a do tada zabavite se ekskluzivni testom Isuzu D-Max Monstera prve generacije:

Izvor: Vrele gume

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)