Datum:

07.09.2014. 11:24

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara 4442 pregleda

Novi „sitroen C3“ sa dizel motorom 1.4 HDI opravdao očekivanja. Ovaj automobil ima dosta opreme već u osnovnom paketu „atrakšn“.

Na svu sreću, „Sitroen“ je, praveći novi „sitroen C3“, izbegao zamku u koju upada veliki broj auto-kompanija koje po svaku cenu žele nešto novo, revolucionarno, pa na kraju završe u sopstvenom vrzinom kolu.

Francuski gigant je napravio novi „C3“ zadržavajući stare vrednosti, unapređujući ih taman toliko da isprati neminovni tehnološki iskorak u svetu automobilizma.

Zato je novi „C3“ i dalje elegantan, francuski šarmantan, praktičan i – ekonomičan.

A mala potrošnja nekako podrazumeva i manju emisiju štetnih gasova, pa je „Sitroen“ sa svojim „umivenim“ modelom i tu u samom vrhu ekološke rang-liste.

Na testu „Novosti“ imali smo „sitroen C3“ sa dizel agregatom, čuvenim 1.4 HDi 70 motorom, i paketom opreme „atrakšn“, dakle početnim, koji košta 12.990 evra.

Ova „brojka“ je rezultat promotivnih aktivnosti kompanije „Avtonova KAB“, koja je na ovaj način želela da obeleži dolazak vozila na srpsko tržište.

Dizel automobili su, zna se, „slabost“ prosečnog srpskog vozača, pa je ova cena veliki adut uz restilizovani dizajn i unapređene tehničke karakteristike motora. Kupci dobijaju i mnoštvo opreme: klima-uređaj, bezbednosni paket koji podrazumeva ABS+REF+AFU, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, kao i vazdušne zavese, zatim elektropaket s podizačima prednjih prozora, daljinskim zaključavanjem, električnim spoljnim retrovizorima u boji karoserije, a tu su i radio CD MP3 s četiri zvučnika, limitator brzine, spoljne hromirane ručice, LED dnevna svetla…

auto-citroen-MALA

Ovaj automobil privlači izgledom već na prvi pogled. Ulazak u kabinu potvrđuje da je „Sitroen“ upotrebom kvalitetnih materijala, sjajnim dizajnom i originalnim rešenjima hteo da pokaže da je „C3“ veliki izazov konkurenciji u ovom segmentu.

Sve je „skrojeno“ po meri vozača, sve je tu, nadohvat ruke, lako dostupno. Cela kabina odaje prijatan utisak, a mesta ima dovoljno i na zadnjoj klupi. Pristojan prtljažni prostor koji se lako uvećava obaranjem i deljive klupe ukazuju na to da su u „Sitroenu“ mislili i na praktičnost u svakodnevnoj upotrebi.

DIMENZIJE

SPECIFIKACIJE

* DuŽina 3.850 mm

* Motor: 1.4 HD1

* Širina: 1.667 mm

* Zapremina: 1.398 ccm

* Visina: 1.519 mm

*Snaga: 70 KS

* Masa: 1.005 kg

* Obrt. moment: 150 Nm

* Prtljažnik: 305/1.310 l

* 0-100: 14,5 sek.

 

*Maks. brzina: 155 km/čas

U suštini, novi „C3“ je višenamensko vozilo, veoma okretno u gradskim ulicama, ali i dovoljno prostrano i udobno da višečlana porodica, na primer iz Beograda, ode na letovanje do neke od morskih obala.

Vozač lako zauzima optimalan položaj za vožnju, jer se sedište lako pomera u više pravaca, baš kao i volan. Upravljač je precizan, ne iziskuje napor vozača, isto kao i menjač s dobro odabranim stepenima prenosa, što se i dokazuje vrlo lako kada se pojavite na benzinskoj stanici.

Potrošnja na našem sedmodnevnom testu, a trudili smo se da pored gradskih ulica osetimo i „otvoren drum“, kretala se u granicama fabrički deklarisane potrošnje, što je jedan od najjačih aduta ovog vozila.

Po gradu 4,5, na otvorenom 3,4, i u kombinovanom režimu 3,8 litara dizela na 100 pređenih kilometara, potrošnja je koju ćete, ukoliko se baš ne zanesete u pritiskanju papučice, sasvim sigurno lako ostvariti.

auto-citroen-MALA2

Za one koji nisu ljubitelji „dizelaša“, u ponudi je verzija sa jednolitarskim motorom i 68 KS, koja košta 9.900 evra s paketom opreme „atrakšn“.

Dobra opremljenost

U početnom paketu opreme „atrakšn“ novi „C3“ nudi ABS, REF i AFU sisteme za pomoć vozaču prilikom kočenja. Klima-uređaj, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, bočni vazdušni jastuci, daljinsko centralno zaključavanje, električno podesivi retrovizori i putni računar samo su deo ovog paketa.

Sledeći nivo opreme je „komfort“, a top-ponuda je paket opreme „ekskluziv“.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)