Datum:

30.04.2018. 22:20

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

,

Statistika:

0 komentara pregleda

Iako je i prethodnoj generaciji “suzuki svifta” bilo teško naći neku manu, poklonici ovog brenda su, činjenicom, da se nova, četvrta generacija ovog gradskog automobila, pravi isključivo u Japanu, uvereni da je sada izrada dostigla perfekciju!

Bez obzira na hendikep, poveću “carinu” od 12,5 odsto koju plaćamo za uvoz vozila koja se ne prave u Evropskoj uniji, novi “svift” je i cenovno veoma primamljiv srpskom prosečnom kupcu (dubini njegovog džepa).

Tako je početna cena “svifta” u “Euro Sumaru”, zastupniku ovog brenda za Srbiju, 10.390 evra. Za taj novac dobijate model sa petora vrata, sa benzinskim motorom od 1.242 kubika, “dualdžet” sa 90 KS, pogonom na prednje (jer “svift” ima i 4h4 pogon) i paketom-opreme “komfort”.

I tu dolazimo do nečeg što prijatno iznenadi kupca. Paket “komfor”, između ostalog sadrži i automatska svetla, tonirana stakla, elektropodesive spoljne retrovizore, trokraki obruč upravljača presvučen kožom sa audio i blutut komandama na volanu, daljinsko centralno zaključavanje, putni računar, LED dnevna svetla, klimu sa polenom za filter, imobilajzer sistem, šest vazdušnih jastuka, pa čak i sistem uvlačenja pedala kvačila, gasa, kočnice u slučaju sudara.

Naravno, “svift” ima i sve moguće sisteme za pomoć vozaču od ABS, do ESP sistema, kontrole pritiska u gumama, bočno ojačanje u vratima i slično.

Mi smo na testu imali vozilo sa istim motorom, ali paketom-opreme “premijum” (jedan stepenik iznad početnog” koji između ostalog ima aluminijumske felne, kameru za vožnju u rikverc, multimedijalni sistem sa “tačskrin” ekranom, grejanje prednjih sedišta, grejače u retrovizorima, prednje svetlo za maglu… Cena ovog modela je 11.390 evra.

Najviši paket opreme “elegans” jednostavno nema šta nema. Mnogo toga skoro niko od konkurencije ne nudi ni kao opciju u modelima ove kategorije, poput radarskog sistema kočenja. Pogon je na sva četiri točka, pa je cena od 15.100 evra sa, rekosmo, izuzetno bogatim paketom opreme, više nego konkurentna.

“Svift” je proglašen za gradski automobil godine u Japanu za 2018. U Srbiji je bio u najužem izboru za automobil godine u klasama do 15.000 i “best-baj”.

Motor koji nam je bio na raspolaganju, benzinac, sa 90 KS, je više nego sjajan. Menjač precizan, a potrošnja u gradskim uslovima 5,4 litra na 100 km! Van grada “svift” troši kao upaljač 3,7 litara na 100 km, pa kombinovana potrošnja od 4,3 litra na 100 pređenih kilometara veoma je jak adut ovog simpatičnog mališana.

U ponudi je i verzija sa 1,0-litarskim motorom koji ima 111 KS i koji troši još manje od 1,2-litarskog motora.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)