Datum:

06.04.2018. 22:36

Autor:

totalcar.rs

Oznake:

, ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Firma MW Motors predstavila je električni model Luka sa retro dizajnom i stilskim elementima klasičnih BMW i Aston Martin automobila od pre 60-ak godina.

Jedna od zajedničkih karakteristika većine konceptnih vozila i aktuelnih modela na električni pogon je nihova moderna spoljašnjost, začinjena dozom futurizma u dizajnu.

Češki MW Motors krenuo je drugim putem. Izgled njihovog električnog automobila inspirisan je zaboravljenim prototipom, takođe češke auto-kompanije, Tatra JK2500 iz 1957.

Prednji deo modela Luka, sa svojom specifičnom maskom hladnjaka, oblikovan je pod uticajem BMW vozila iz tog vremena, a zadnji podseća na tadašnje Aston Martine.

I dok je spoljašnjosti potpuno u retro stilu, unutrašnjost je savremenija, sa ukrasnim detaljima od ugljeničnih valkana, digitalnom instrument tablom i velikim ekranom multimedijalnog sistema.

Luka koristi aluminujumsku konstrukciju, kako bi se postigle uštede u masi, preko potrebne električnim automobilima zbog teških pogonskih baterija.

Umesto jednog, centralnog, MW Motors je za pogon vozila odabrao 4 elektromotora – svaki od ovih agregata pokreće po jedan od točkova.

Ukupna kombinovana snaga električnog pogonskog sistema nije naročito impresivna i iznosi svega 66 ks (48 kW), a elektromotori se napajaju energijom iz baterija kapaciteta 21,9 kWh.

Automobil od 0 do 100 km/h stiže za 9,3 s, a maksimalna brzina je 146 km/h.

U kompaniji MW Motors tvrde da je Luka u stanju da pređe i do 300 km sa punim baterijama.

Ovaj češki elektroautomobil još je u fazi razvoja, pa nije poznato kada će početi serijska proizvodnja i kolika će biti njegova cena.Ovaj češki elektroautomobil još je u fazi razvoja, pa nije poznato kada će početi serijska proizvodnja i kolika će biti njegova cena.

Izvor: B92

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)