Datum:

27.04.2011. 22:18

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 6596 pregleda

Putari koriste priliku da što više posla završe dok je glavni grad pust zbog praznovanja. Krpljenje rupa i asfaltiranje u velikom broju ulica.

Praznična atmosfera u gradu skoro je ispraznila ulice, a putari su to iskoristili i zasukali rukave. Ceo Beograd se pretvorio u veliko gradilište, a angažovano je više hiljada radnika. Ekipe saniraju gradske ulice, a pune ruke posla imaju i majstori na velikim saobraćajnicama. Uzavrelo je na beogradskim mostovima, pristupnim saobraćajnicama i petljama, na više deonica autoputa kroz Beograd, mehanizacija se puši i na obilaznici…

Putari u gradu krpe kolovoz na više desetina lokacija. Većina radova ne zahteva obustavu saobraćaja. Ipak, asfaltiranje i popravka kolovoza u Branka Krsmanovića, u delu između Ulice Dimitrija Tucovića i Bulevara kralja Aleksandra preusmeriće točkove vozila. Pojedine deonice će biti zatvarane do 8. maja, a zbog istih radova u Kozjačkoj ulici, od Kablarske do Čolak Antine, saobraćaj će biti obustavljen do 9. maja.

U “Putevima Srbije” kažu da putari već uveliko rade na Gazeli. Radnici “Mostogradnje” danonoćno su na konstrukciji da bi što pre obavili posao kako ne bi ometali saobraćaj.

– U okviru rehabilitacije autoputa kroz Beograd u utorak je zatvorena za saobraćaj deonice iza petlje “Lasta” u dužini od 1.600 metara u smeru ka Nišu – dodaju u ovom preduzeću, koje je investitor radova. – Vozačima je na raspolaganju kolovozna traka prema Beogradu, automobili će ka jugu ići jednom trakom, a u suprotnom smeru moći će da koriste dve.

Od srede, 27. aprila, biće “spuštena rampa” i na deonici autoputa sa novobeogradske strane, od hipermarketa “Rodić” do preduzeća “Grmeč”, takođe, u dužini od 1.600 metara ka Šidu. Korisnici hipermarketa moći će da koriste saobraćajnu traku pored KBC Bežanijska kosa, a vozila ka Kvantašu usmeravaju se na petlju kod Sportskog centra “11.april”. Odatle će ulicama Partizanske avijacije, Marka Čelebonovića, preko Bežanijske kose moći da se uključe na saobraćajnicu prema Novom Sadu.

Kao u košnici je i na obilaznici oko Beograda, gde su pod opsadom putara četiri lokacije. Majstori grade petlju “Batajnica”, koja će da usmeri saobraćaj sa novosadskog puta na Dobanovce i već izgrađenu obilaznicu. Građevinske firme “Planum” i “Ratko Mitrović” podižu i dva mosta dužine 1.500 metara, koji imaju 50 stubova i četiri ulazne rampe, a letos će za ovaj posao da angažuju 400 radnika. Najkompleksniji deo obilaznice su tri mosta od Orlovače do Bubanj Potoka, duga 5,4 kilometra. Oni spajaju tunel “Straževicu” sa petljom “Orlovača” i na tom potezu uveliko se postavljaju temelji stubova budućih mostova. Najduži ima 630 metara, dok su druga dva dugačka 550 i 70 metara.

Most na Adi

Aktivno je i na budućem beogradskom simbolu. Na mostu pored Ade ciganlije, svakodnevno radi više desetine “šlemova”. Vredni su i majstori u podnožju pilona, gde je počela izgradnja petlje u Radničkoj, kao i nedaleko odatle, prema beogradskom hipodromu. Putari su nastavili radove na petlji kod Careve ćuprije, koju sad povezuju sa Požeškom ulicom.

Izvor: Novosti

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)