Datum:

27.11.2013. 16:37

Autor:

Ina Poljak

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara 8322 pregleda

Svi vozači koji na točkovima svojih automobila imaju aluminijumske felne znaju koliko su one osetljive. Istina, izgledaju neuporedivo atraktivnije od čeličnih, ali ipak i one imaju svojih mana. Te mane posebno dolaze do izražaja tokom zimskih meseci.

Naime, niske temperature, putevi prekriveni vodom, bljuzgavica, sneg, rizla i industrijska so – sve su to neprijatelji alu-felni koji mogu izazvati brojne probleme.

So će nagrizati aluminijium, koji, uz to, na niskim temperaturama postaje krt i lakše se oštećuje pa će rizla i rupe na putu ostaviti ozbiljne tragove…

Koliko god vi vodili računa, nije isključeno da ih oštetite čak i pri prelasku preko ivičnjaka na snegom prekrivenom parking mestu. Osim toga, a kao što je poznato, ovi naplaci nisu jeftini, pa je zato preporuka da se tokom zimskih meseci aluminijumske felne skinu, a da se gume montiraju na čelične felne.

One su čvršće i mnogo lakše podnose niske temperature i zimske uslove vožnje.

So i rizla ih neće oštetiti, a i ako ih zakačite negde, neće biti toliko primetno niti će zahtevati posebni tretman. O udobnosti ne treba mnogo da brinete, jer zimi svakako vozite (ili bi trebalo) na zimskim gumama, a i snežni putevi nisu mesta na kojima treba razmišljati o udobnosti.

Uz sve nabrojano, čelične felne su u startu daleko jeftinije od aluminijumskih, a kad tome dodamo i (ne) održavanje i mogućnost da nabavimo polovne, onda ne treba mnogo vagati. Njihovim montiranjem nećete narušiti ništa, osim možda izgleda, koji se, opet, može ulepšati montiranjem dobrih ratkapni čiji je izbor u specijalizovanim radnjama zaista veliki.

Izvor: Moj auto

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)