Datum:

26.04.2019. 15:18

Autor:

Ina

Oznake:

, , ,

Statistika:

0 komentara pregleda

Cadillac namerava da nastavi svoje širenje na najvećem svetskom tržištu, povećanjem broja prodavnica. Do 2025. godine ovaj brend će u Kini imati oko 500 maloprodajnih objekata, što je za oko 200 više u odnosu na sadašnji broj.

Direktor ove kompanije Stiv Karlajl kaže da je Cadillac u Kini prepoznat kao poželjna alternativa nemačkim brendovima. U ovoj zemlji, Cadillac već šest godina zaredom udvostručuje svoju prodaju, a jedan od razloga je i taj što su doprli do mlađe ciljne grupe.

Kako bi se trend rasta nastavio, američki brend će lansirati nove ili redizajnirane modele svakih šest meseci, sve do 2021.

0 komentara

Comments are closed.

TotalCar.rs je deo Burek.com mreže. Copyright© 2010-2012 Sva prava zadržana.
"Da sam pitao ljude šta žele, rekli bi mi - brže konje!" - Henri Ford (1863 – 1947)